חבר הכנסת דוד אמסלם מכוון גבוה וידרוש לעצמו לא פחות ולא יותר מאשר את תפקיד שר המשפטים בממשלה שירכיב בנימין נתניהו, כך פורסם הערב (שבת) בוואלה!. על פי הדיווח, אמסלם אמר בשבוע שעבר כי "אני רק שר המשפטים, אם לא, אני הולך על הראש שלו ארבע שנים".

על פי הדיווח, את הדברים אמר אמסלם לחברי ליכוד בחתונה שנערכה בקיסריה וציין כי זה התפקיד היחיד בו הוא מעוניין. בוואלה! אף דווח כי בסביבתו של ח"כ הכחישו את הנוסח וציינו כי "הוא לא מדבר כך כלפי ראש הממשלה הנבחר והדברים הם פרי דמיונו של אדם כזה או אחר". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתוך כך, עוזרו של אמסלם מסר: "כמו שדודי אמר, הוא רוצה את תיק המשפטים, התיק עם אולי התמורה הפוליטית הכי קטנה מכיוון שאידיאולוגית הוא מרגיש שזו השליחות שלו. הבטחנו לקהל הבוחרים שלנו לעשות רפורמות במערכת המשפט ובשביל זה צריך שר שיהיה לו את האומץ לעשות אותן. ושוב כמו שדודי אמר, אם יריב לוקח את זה על עצמו אנחנו מאחוריו על מלא. אבל הציבור לא ייתן לנו שוב את הצ’אנס הזה אם לא נעשה כלום עכשיו או נעשה דברים רק על פני השטח".

כידוע, אמסלם נבחר בחודש אוגוסט האחרון במקום הרביעי בפריימריז של מפלגת הליכוד, כאשר ברשימה שהוגשה לכנסת שובץ אמסלם במקום החמישי, לאחר יו"ר המפלגה בנימין נתניהו וארבעת חברי הכנסת שהקדימו אותו בפריימריז - יריב לוין, אלי כהן ויואב גלנט. בנוסף, אמסלם נבחר השבוע במקום השני לתפקיד שר המשפטים המבוקש של גולשי "מעריב אונליין", כאשר גם בקרב אנשי הליכוד נראה כי הוא המועמד המועדף, על פי סקר פנימי שהסתובב בין המתפקדים.