העיתונאית קרן אוזן הגיבה הערב (שבת) לדברים שכתב פרופ' אסא כשר לאחר הבחירות לכנסת ה-25, עם פרסום התוצאות שהראו ניצחון לגוש הימין. במהלך דבריה טענה אוזן כי "אין בדברים שלך ביקורת, יש שנאה".

"חשבתי, בצער רב כי אתה אדם שעשה המון למען ישראל, זה שבר את ליבי. אני מציעה לך מוטציה נוספת. מוטציה של העולם האקדמי, הפריבילג, המתנשא. זה שחושב שהצדק והמוסר הם אצלו וכל השאר נחותים. זה שהוא פייק ליברל כי הוא מגלה הכלה וסבלנות רק כלפי הצד השמאלי של המפה וכל מה שבימין הוא מסוכן", פתחה אוזן את דבריה.

עוד היא הוסיפה כי "מאוד קשה לי עם מה שכתבת כי מי שניסח את הקוד האתי של צה"ל לא יכול לעשות דה-לגיטימציה לחיילים רבים שמגיעים מהמגזרים האלו שאתה מכנה מוטציות. יפה שקיימנו דיון סבלני אבל אני חושבת שאין פה ביקורת, יש שנאה בדברים שלך. אתה איש שמצטיין במילים, אם לא רצית לכתוב מוטציה כי זה עלבון, היית כותב אחרת. הפוסט שכתבת הוא פוסט פוגעני שלא מאפיין אותך".

כשר: "אני חושב שאי הבנה של מה שאדם אומר בשקט וניחותא זה מה שגורם לאנשים לקפוץ במסגרת הדיון הציבורי הפרוע הישראלי".

קרן: "העם אמר את דברו, זו הדמוקרטיה. או שנחליף את העם פעם נוספת, לא הבנתי. אני מבינה את הביקורת והקושי ולכן אני מצפה מאדם כמו פרופ' אסא כשר, אדם חשוב שאני לא רוצה להטיל דופי בדברים שעשית עד היום. לא להשתמש במילים כאלו, תבחר בקפידה. תביע ביקורת שאני אקשיב לה. זו שנאה. אני יכולה להקשיב לפחד, לחרדה".