עוד בטרם ניתן המנדט, הקרב על חלוקת התיקים בממשלת נתניהו נמשך. בתיעוד שפורסם מתוך השיעור השבועי של הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, תועד אריה דרעי כשהוא לוחש לו: "יש מלחמה גדולה על תיק הדתות, השם ירחם". דרעי צפוי להיות שחקן משפיע ודומיננטי במשא ומתן. 

בליכוד הבהירו לשותפים בגוש: המו״מ תיק המשפטים לא יהיה חלק מהשיחות
בש"ס מעבירים מסר לבג"ץ: "דרעי יהיה שר בממשלה, אין על זה דיון"

נתניהו צפוי להיפגש מחר (ראשון) עם ראשי מפלגות הגוש הימין על מנת להתחיל את המשא ומתן. על פי דיווחים שונים, יו"ר האופוזיציה לא מתכוון לקיים פגישות עם ראשי מפלגות אשר ישבו בקואליציה בממשלת בנט-לפיד. על פי דיווחים נוספים, ח"כ בן גביר צפוי לדרוש את תפקיד השר לביטחון פנים ואף לדרוש העברת סמכויות נוספות לתפקיד, ביניהן גם שליטה ישירה בתקציב המשרד.

מבחינת החלוקה של השרים, בליכוד מעוניינים לשמור על התיקים הבכירים יותר ובסביבת נתניהו אומרים שהוא לא רואה את האוצר והביטחון עוברים למועמדים מחוץ לליכוד. חבר הכנסת מטעם יהדות התורה אורי מקלב הבהיר ב-103FM כי יו"ר רשימתו לא מכוון למשרד האוצר.  

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]