גוש הימין רשם השבוע ניצחון בבחירות, לאחר שהצליח להגיע אל 61 המנדטים ואף שלושה מעבר לכך. בעקבות הניצחון, חזרתה של ש"ס אל הממשלה נראית כעת מובטחת. חבר הכנסת משה אבוטבול (ש"ס) שוחח היום (ראשון) עם גדי נס בתוכניתו ב-104.5FM, ושיתף בשמחת הניצחון: "אין ספק שזו הייתה התרוממות הרוח, הייתה באמת אווירה טובה. בהרבה מבתי הכנסת עשו מסיבת הודיה אחרי התפילה, וכמובן דברי תודה והודיה לבורא יתברך שהצילנו מידם".

"יש מלחמה גדולה": דרעי תועד כשהוא חושף פרטים מהמו"מ הקואליציוני

"אני מאוד מקווה בעזרת השם שאנחנו פותחים דף חדש ותהיה פה ממשלה שמעריכה את ערכי היהדות - מדינה יהודית, מדינה שגם יש בה חמלה לחלש ובעזרת השם נוכל להיות שותפים בממשלה כזאת", הוסיף.

הוא השיב להצהרות של חלק ממתנגדי הגוש, בנוגע לכך שהם שוקלים לעזוב את המדינה עקב התוצאות: "קודם כל אז יהיה לנו פתרון מאוד מיוחד לבעיות הדיור - חסרות הרבה הרבה דירות, שיפסיקו לבלבל את המוח. המדינה נשארת אותו הדבר, אף אחד לא משנה פה שום דבר אבל כמובן נתקן את מה שהם קלקלו".

אריה דרעי על המו"מ הקואליציוני (צילום: שימוש לפי סעיף 27 א')

"עד היום במשך 70 שנה לא הייתה תחבורה ציבורית בשבת, כי כיבדו את זה שזאת מדינה יהודית. בסך הכול מתקנים את כל מה שהם הרסו. בתקופה כזאת של שנה וחצי הם הרסו יותר מידי, הלוואי שנצליח לתקן את הכול, כל מיני אבלות".

הוא המשיך לתקוף את מתנגדי הממשלה המסתמנת: "אז כל אלה שמתבכיינים פתאום, אם הם היו זוכים, פתאום הם לא היו עוזבים את המדינה, פתאום הכל בסדר. הדמוקרטיה אצלם זה רק מה שטוב להם. אנחנו בסך הכל עבדנו יפה, אתה רואה שיש פה רוב מוצק וברור שלא רוצה אותם רוב, שהבין שהממשלה הזאת מסוכנת לכל אחד - גם לחילונים, גם לדתיים, יוקר המחייה זה לכולם".

לסיום, התייחס אבוטבול לטענות כי יו"ר מפלגתו אריה דרעי מעוניין בתיק האוצר: "אני לא בטוח שזה מה שמעניין אותו. מה שמעניין אותו זה ליישם את הדברים, להוריד את המחירים ולעזור לחלש. הוא לא מחפש את הכבוד".