יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו קיימו היום (שני) פגישה ראשונה לאחר הבחירות לכנסת ה-25 וניצחון הימין בהן. בכך, נתניהו השלים את סבב הפגישות הראשוני עם מנהיגי המפלגות התומכות בו לתפקיד ראש הממשלה.

גם לבן גביר נתניהו הציע להקים ממשלה בשלבים: לסכם מהר על התיקים ,להציג ממשלה ואז לדון בדרישות הקואליציוניות בפרטי פרטים. בן גביר ענה כי זה רעיון מצויין, אבל חייבים גם הסכם שייתייחס לעקרונות וייתן כלי עבודה בתחומו המשילות המשפט והזהות היהודית. ביום רביעי מתחילים את מרתון השא ומתן.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בכניסתו למצודת זאב לפגישה מסר: "בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא מלא, נשמור על חיילי צה"ל, על שוטרי משטרת ישראל, על אזרחי ישראל. נעשה הכל שתקום ממשלת ימין מלא מלא".

לפגישה הגיע בן גביר עם צוות המשא ומתן שלו, הכולל את עו"ד אשר אקסלרוד יו"ר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עו"ד שלומי בן אליהו מנכ"ל משרד הבינוי והחקלאות לשעבר ועו"ד חנמאל דורפמן איש אמונו של בן גביר. בן גביר צפוי לדרוש מנתניהו את תיק ביטחון הפנים.

בתום הפגישה מסר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה, אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הבטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

כאמור, כשר לביטחון פנים בן גביר ידרוש תקציבים נוספים. לא רק 6 מיליארד ש"ח לטיפול בבעיות המשטרה מתכוון לדרוש איתמר בן גביר יחד עם תיק הבט"פ, אלא 3 מיליארדים   נוספים המיועדים לתקציב השב"ס. בתור שר בט"פ מתכוון בן גביר להשקיע  בבניית בתי מאסר חדשים, במעקב אחרי האסירים הביטחוניים ובעוד שורה של דברים.