מתיחות באופוזיציה המסתמנת: חברי יש עתיד עלו היום (רביעי) על דוכן המליאה ומתחו ביקורת על יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ועל חבר הכנסת אחמד טיבי שלדבריהם סגרו ישירות מול הליכוד שיבוצים זמניים בוועדות. 

לאחר שהצהיר כי יתמודד על ראשות "יש עתיד": ח"כ בן ברק חושף את התגובה של לפיד

"נאמר הרבה פעמים מהמחנה הממלכתי שהם לא יעשו דילים עם ביבי, אך מסתבר שגם בשליחות גנץ הלך אלקין וסגר דיל", תקף ח"כ בועז טופורובסקי, "ביבי וגנץ מתקרבים, אנחנו רואים שיש איזושהי חנפנות אחד לשני, וביבי וטיבי סוגרים דילים - שיהיה לכם בהצלחה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בועז טופורובסקי תוקף את גנץ וטיבי, ערוץ הכנסת

בתגובה לדברים, ח"כ יואב קיש (הליכוד) הסביר שהם שמו על השולחן חלוקה בסיסית שמייצגת את יחסי הכוחות של כלל הסיעות, הורידו לטיבי נציגות בכספים ונתנו לו במקום את הסגן יו"ר הזמני, וכל חלוקה אחרת שתהיה בהסכמה של כלל האופוזיציה מקובלת על הליכוד.

כמו כן, גורמים במחנה הממלכתי טוענים כי מדובר בוועדות זמניות בלבד ומקובל שהסיעות מנהלות את ההידברות עם הקואליציה העתידית בנפרד, כמו כן שהחלוקה הוגנת בכך דוחים את טענות 'יש עתיד'.

בתגובה לדבריו של טופוברסקי מסרו כי "לפיד הוכיח שאין לו יכולת להוביל לא אופוזיציה ולא קואליציה- עדיין לא שמענו אותו לוקח אחריות על המחדלים שלו. הוא ואנשיו עושים מה שהם הכי טובים בו - מטנפים על אחרים. נמשיך לפעול ולעשות מה שטוב למדינה באופן ענייני ולא באופן שמשרת את הצרכים של לפיד, שראינו כבר לאן הם מובילים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

במקביל, במעריב פורסם היום לראשונה כי מגעים אינטנסיביים מתנהלים זה מספר ימים בין מקורבי בנימין נתניהו לבין מקורבי יאיר לפיד ובני גנץ. על הפרק: האפשרות של הקמת ממשלת אחדות, בה יהיו שותפות יש עתיד וכן המחנה הממלכתי, כאשר האחרונים נכנסים או בהרכב מלא או ללא אנשי גדעון סער.