שרת הכלכלה אורנה ברביבאי שוחחה היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על תוצאות הבחירות ומשמעותן, והזהירה כי הדרת הנשים שמקדם גוש נתניהו "תחזור אליהם כמו בומרנג". מגל התעצבן וטען כלפיה בתגובה: "אתם אנשים כפייתיים ואלימים, נגמר הסיפור שלכם, תפסיקו עם הטרללת". ברביבאי, שהייתה האלופה הראשונה בצה"ל, לא התבלבלה והשיבה: "נשים ב-2022 צריכות להיות בכל מקום במרחב הציבורי, ואתם מלבים את העניין כאילו זה דבר של מה בכך". 

המשא ומתן הקואליציוני צפוי להתחדש: סמוטריץ' יקבל את תיק הביטחון?
דיווח: חוות הדעת של היועמ"שית קבעה כי לא ניתן למנות את דרעי לשר

בפתח דבריה קבעה ברביבאי נחרצות: "לפיד היה ראש ממשלה מצוין, אם הוא לא היה מקים את הקואליציה הוא לא היה מאפשר את הפאזל והיו נמנעים מישראל הרבה מאוד דברים טובים. נעשו פה דברים שהוזנחו במשך עשור, מעריכה את לפיד, מקווה שהוא ישוב בהקדם להוביל את המדינה הזאת".

"בהיבט הביטחוני, הכמעט נשכח, לגבי עלות השחר, מעולם לא נוהל מבצע באופן כל כך מרשים. קחו כל היבט ותראו את ההשפעה שלו. שנה וחצי של הקמת קואליציה שבלעדיו לא הייתה מתאפשרת, וארבעה חודשים של עשייה בכל קנה מידה שאפשר להשוות אותה להזנחה בעבר". 

"אני לא רבה עם אף אחד, קוראת למפלגות באופוזיציה המתהווה להצטרף ללפיד, ולהבין שאם אנו רוצים לנצח את הקואליציה אנו צריכים להיות מאוחדים. אני מסתכלת על הממשלה החשוכה הזאת, אתמול הרים ישראלי יד על חיילת, ותהיתי מה הפלא. שר הבטפ המיועד הורשע בתמיכה בארגון טרור ובהסתה לגזענות, סמוטריץ' היה עצור בשב"כ".

ינון: "העם רוצה אותם ואתכם לא. זה מה שנבחר. גירשו אותם מהשלטון". 
ברביבאי: "הדמוקרטיה מבחינתי היא לא סלקטיבית. מותר לי עדיין כשרה לפני שיסתמו לי את הפה, מותר לי להגיד שמלאכת הרכבת הממשלה משרים שיש להם עבירות ממישהו עם 3 כתבי אישום נראה לי לא סביר". 

על סוגיית הנשים בצה"ל אמרה ברביבאי, האלופה הראשונה בצה"ל: "מוטרדת מהמגה שמקטינה נשים וחושבת שאפשר לחלק אותן לפי מגדר ולא לפי כישורים. אנחנו הולכות ומוחרגות מהמרחב הציבורי, לא יודעת מי זאת אך פילסתי את דרכי כדי לפתוח אפשרויות נוספות וכדי לתת לנשים להגיע לכל מקום. אם יש אישה בוודאי שמקטינה נשים אחרות רק כדי להצדיק את האג'נדה, זה מאוד מצער. אנחנו רוצים לקחת את ההוויה המקובלת שהייתה בעזרת הנשים בבית הכנסת במרחב הציבורי. לא מקובל עליי לעשות הפרדה בין גברים לנשים. לא מקובל עליי שנשים יישבו מאחורי גברים". 

מגל טען בכעס: "את כופה את עצמך בכפייה חילונית, אין לך בושה לכפות את אורחות חייך על אנשים חילונים. נגמר הסיפור שלכם, הפסדתם ותקבלו את זה בהבנה". 
ברביבאי השיבה: "מקובל עליך שאחותך או אשתך יגידו לה איפה לשבת? נשים ב-2022 צריכות להיות בכל מקום במרחב הציבורי".

מגל המשיך וטען: "גם לגברים אומרים איפה לשבת. תפסיקו עם הטרללת, טרללתם מדינה שלמה. את לא תקבעי לחרדים איפה לשים חרדים. אתם אנשים כפייתיים ואלימים". 
ברביבאי השיבה נחרצות: "למה אתה נותן לי לשבת ליד גבר בכנסת? בצבא, כמו בפוליטיקה וכמו בכל מקום במרחב הציבורי, נשים צריכות להיות שוות לחלוטין. מי שמנסה לכופף את זה יחטוף כזה בומרנג. אתה ינון מלבה את העניין כאילו זה דבר של מה בכך". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm