מפלגת העבודה הוציאה היום (חמישי) סרטון תגובה לסרטון קמפיין הבחירות שהוציאה מפלגתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. המפלגה למעשה דובבה את הסרטון של גנץ והלבישה עליו את קולו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשהוא אומר "לא יהיה כלום - כי אין כלום". הסרטון נפתח עם הכתובית: "גנץ סוף סוף פותח את הפה". הם הוסיפו בסופו כתוביות: "גנץ, כשאתה לא מתחייב שלא תשב בממשלה של ביבי, אתה מתנהג בדיוק כמו ביבי" וסיימו עם הכיתוב - "#מתחייבים לא לשבת בממשלה של נתניהו".

סרטון התגובה של מפלגת העבודה
לאחר מכן, המפלגה תקפה גם את חבר הכנסת יאיר לפיד, שהוציא גם הוא סרטון בחירות היום. בסרטון נראה לפיד כשהוא עומד ליד מגרסה וכאילו שולף ממנה תיקיות מסמכים הקשורות למספר נושאים מעוררי מחלוקת, בהם: "תקציב למטוס רה"מ, שעליו נכתב בעט אדום "לתקן", חוק החינוך המיוחד, חוק הג'ובים, חוק הפריימריז. לאחר מכן, הוא יצא מהבית ונראה כשהוא זורק לפח שקית מלאה ניירות. לאחר מכן מופיע הכיתוב "יאיר, כשאתה לא מתחייב לא לשבת בממשלה של ביבי, אתה זורק את הקולות שלנו לפח".
סרטון התגובה של מפלגת העבודה ללפיד

 מוקדם יותר היום, חוסן לישראל, מפלגתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, השיקה את הפעילות ברשתות החברתיות, וחשפה את סיסמת הבחירות שלה - "ישראל לפני הכל". הוא העלה לדף הפייסבוק החדש שלו סרטון בו הוא אומר: "בשבילי, ישראל לפני הכל. הצטרפו אלי ונצא לדרך חדשה, כי צריך אחרת ונעשה אחרת". בסוף הסרטון, הוא לועג לכל מי שעוקץ אותו על שתיקתו הארוכה ואומר בחיוך: "נראה לי שדיברתי יותר מדי". הפעילות ברשתות החברתיות מלווה בתיוג BG19.



 
מוקדם יותר השבוע, הוא התבטא לראשונה בנושא שעל סדר היום. גנץ קיבל בפתח ביתו שבראש העין, את פעילי המטה לתיקון חוק הלאום ואמר להם כי "יש לנו ברית דמים, אבל לא פחות מכך, יש לנו ברית חיים ואנו צריכים לוודא שביחד אנחנו בונים את השותפות הזו ואת הברית הזו כברית חיים כמו שראוי שיהיה. אעשה הכל כדי להוביל לתיקון של החקיקה של חוק הלאום, באופן שיביא לידי ביטוי את הקשר העמוק ובלתי ניתן לניתוק, לא רק בקרב, אלא גם בחיים, לא רק בקושי אלא גם בטוב".