לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם - הכירו את גברי ברגיל. 



גברי ברגיל, מקיבוץ רמות מנשה, מתמודד במחוז הקיבוצים במפלגת העבודה

במשך שנות חיי הבוגרים, עבדתי בתפקידי ניהול בצבא, במגזר הציבורי, בחינוך ובתרבות. הפעילות הציבורית תמיד הייתה חלק ממני, כאשר העקרונות שמובילים אותי הם גישור בין עולמות, שיתוף ויושרה. 
 

הבחירה שלי להיכנס לזירה הפוליטית נובעת מהקושי להשלים עם המציאות בה אנו חיים, של שחיתות ושחיקת הדמוקרטיה, בה פוליטיקה של זהויות מקדמת ניכור במקום שיתופי פעולה, הסכמות והצלחות. אני מאמין ביכולתי לבנות פעולה משותפת של קבוצות אנשים כדי לקדם רעיונות שטובים לחברה הישראלית ולמדינה – ביחד ולא מתוך קונפליקטים. 


 
אני מבקש את קולכם בכנסת כדי שאוכל להיאבק, בשמכם, על דמותה של החברה הישראלית, כדי שנוכל לייצג ערכים חברתיים של חינוך, שוויון, צדק, בריאות ורווחה, לצד שאיפה לשלום ולביטחון. 
 
הקיבוצים הם חלק מהחברה הישראלית הנאבקת על הדמוקרטיה ועלינו לייצר קואליציות רחבות במאבק זה. לצד השמירה על החקלאות וההתיישבות, עלינו לקחת אחריות על החברה כולה. ללא הובלה של שינוי חברתי, נמשיך לנהל קרב מאסף על מקומנו בחברה. אני מצטרף לחיים הפוליטיים לאחר שלושים שנות פעילות ציבורית, המשלבים ניסיון פוליטי, ניהולי וציבורי. אם תתנו לי את ההזדמנות, אוכל לרתום את הניסיון הזה לטובת הצלחת מפלגת העבודה, והצלחתנו.
משהו שלא ידעתם עליי
כיהנתי כמג"ד מילואים במשך שנים רבות בתקופת האינתיפאדה, והגדוד שלי ובעיקר חייליו, היו לי בית חם ומקור לגאווה.