לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". הפעם - הכירו את הנריקה צימרמן.



הנריקה צימרמן, בן 59, עיתונאי בינלאומי לשעבר, מפלגת העבודה
למה לבחור בי?
הנריקה צימרמן

"כי הגיע זמנה של מפלגת העבודה לחזור לשלטון ולשקף את סדר היום שבזכותו התנועה הזו הקימה את המדינה, ובראשו - הציונות המדינית.  יותר מדי שנים שהנושא המדיני נדחק לשולי הפעילות של השמאל הישראלי. ועל כן - כמי שמוכר בעולם הרחב, הן ובמיוחד באירופה, בעולם הערבי ובאמריקה הלטינית, אחזיר את הנושא המדיני חזרה לראש השולחן, ואעשה זאת באמצעות היוזמה האזורית".
"מזה שנים ארוכות שאני נפגש עם כל בכירי העולם הערבי ומבקר במדינות שאין לישראל יחסים דיפלומטיים עמן. אני מכיר את השטח ובעיקר את הלימת האינטרס הישראלי שביצירת ברית אזורית משמעותית שתוביל גם את תהליך השלום הישראלי-פלסטיני".
"במקביל, אמשיך להילחם במצבה המתדרדר של ישראל בכל הקשור לחינוך, ואפעל למען הגדלת ההשקעות ברווחה, בבריאות, ובתשתיות, ולמען שוויון הזדמנויות עבור כל אדם שחי כאן. מגיע לנו טוב יותר
פרט שלא יודעים עלי

"אני נתקל הרבה בשאלה על מוצאי הספרדי. אז אמנם אמי היא ממרוקו הספרדית, ועל כן שמי המלא הוא חוסה הנריקה צימרמן בן הראש, אבל ארץ מולדתי היא דווקא פורטוגל".