לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". הפעם - הכירו את ד"ר שלמה קרעי, המתמודד במחוז נגב ברשימת הליכוד לכנסת ה- 21.


מי אני?

"שלמה קרעי, בן 37, תושב שדרות, נשוי לאפרת ואב לגלאור, נעם, רוני, טל ויעלה. גדלתי במושב זמרת שבנגב המערבי, בן בכור ל-17 אחים ואחיות.

עד גיל 17 למדתי בישיבת "כסא רחמים" בבני ברק ואח"כ שנה אחת במרכז הרב כהכנה לשירות הצבאי - מראשוני המתגייסים לגדוד "נצח יהודה". בשנות לימודיי בישיבה עד גיל 18, לא למדתי מתמטיקה, פיזיקה ואנגלית . בהמשך, למדתי לבגרויות ופסיכומטרי וסיימתי תואר ראשון בהצטיינות בחשבונאות ניהולית ומערכות מידע במכון לב".

"אחרי החתונה, עברנו לבאר שבע ושהתחילו סבבי הקסאמים על שדרות והסביבה, קבלתי פניה ממכללת ספיר לשמש כמרצה מן החוץ במחלקה לניהול תעשייתי. סיימתי בהצטיינות תואר שני במחלקה להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון בנגב ושנה וחצי אחר כך כבר הגשתי את עבודת הדוקטורט. כיום, זו השנה החמישית שלי כמרצה בסגל הבכיר במחלקה לניהול באוניברסיטת בר אילן. במקביל, אני פעיל בנושאים חברתיים כלכליים ויזמתי מספר הצעות, שאחת מהן אושרה לקריאה שניה ושלישית בוועדת הכלכלה, בנושא יוקר תשלומי הדיור ופתיחת שוק המשכנתאות לתחרות אמיתית".
למה לבחור בי?
"גדלתי בפריפריה ואני נושם אותה ביום יום, אני חש וחי את המצוקות והפערים החברתיים שקיימים במקומות אלו. אין לי שם משפחה מוכר כמו חלק מהמתמודדים, אבל בניתי את עצמי שלב אחרי שלב ואני שמח מאוד במקום שאליו הגעתי. אני רוצה להגיע לכנסת דרך תנועת הליכוד כדי להיות "הקול" של התושבים בפריפריה ולהרים את הדגל החברתי - כלכלי גבוה בתנועת הליכוד. בנוסף, אני שייך למחנה הלאומי ומאמין בארץ ישראל השלימה".
המסר שלי: "לא להיות משוייך למגזרים, כיפה ומקום מגורים, באתי לעבוד בשביל כולם, לשים דגש על הצד החברתי-כלכלי מתוך עמוד השדרה הלאומי של מדינת ישראל".
 
מה לא יודעים עלי?
"אני רגיש וקשוב לסובבים אותי, עד כדי כך רגשן שאפילו בסצינות נוגעות ללב בסרטי ילדים יורדות לי דמעות מהעיניים. את הרגש הזה אני רוצה לתעל למענכם תושבי הפריפריה, הנגב ודור העתיד שלנו".