לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". הפעם - הכירו את אבי בוסקילה, המתמודד לרשימת מרצ לכנסת.

הכר את המועמד: אבי בוסקילה

"קוראים לי אבי בוסקילה. אני בן 43, ואני רץ לרשימת מרצ לכנסת. נולדתי וגדלתי במושב משמר הירדן, שירתתי בצבא כלוחם וכקצין במשך 14 שנים, ניהלתי משרדי פרסום, הובלתי מאבקים חברתיים, וכיהנתי כמנכ"ל תנועת 'שלום עכשיו'. לפני שנה, הודעתי על מועמדותי לראשות מרצ, ולאחר שהפסדתי, יצאתי למסע לאורכה ורוחבה של מדינת ישראל במטרה לשכנע כמה שיותר ישראלים וישראליות לתמוך בריצה שלי לכנסת מטעם מרצ".

"המושב בו גדלתי הוא מושב ליכודניקי של עולים ממרוקו שמתפרנסים בכבוד מהאדמה. אבל, בעשורים האחרונים הבנו איך בקלות אפשר להתדרדר ממעמד ביניים למעמד נמוך יותר, למצב שאין. כמעט בכל מקום אליו נביט בחברה הישראלית לא נוכל להימלט מאטימות, מהשחיתות, ההסתה, הגזענות, וחוסר כבוד לאחר ולזולת. השלטון מועל בתפקידו ומפקיר את הקהילות שמרכיבות את החברה הישראלית – את הקהילה הגאה, את האתיופים, את הנכים, את המורות והמורים, את הערבים. בעצם, את כולם, פרט לשכבה הולכת ומשמינה שמקורבת לשלטון ולזרועותיו".

"כששירתי בצבא ראיתי את הנורא מכול. ראיתי חיילים סדירים ומילואימניקים נשלחים למלחמות בגלל החלטות ציניות של מנהיגים. ראיתי גם פלסטינים חולים וזקנים שממתינים שעות במחסום בלי סיבה. וראיתי חקלאים, בדיוק כמו אבא שלי, מאבדים את אדמתם".
"אבל אני מאמין שכל זה יכול וצריך להיראות אחרת. אני מאמין שהגיע הזמן להיאבק באמת. מרצ תוביל את המחנה בנחישות ובהתחדשות שהשמאל זקוק לה כל כך. נילחם על השלום ועל סיום הכיבוש. נילחם על צדק חברתי ועל צדק חלוקתי. נילחם על הדמוקרטיה שלנו".