האלוף במיל' עמירם לוין מושך את תמיכתו במפלגת העבודה ובאבי גבאי. בהודעה לתומכיו כתב היום (שני) לוין מדוע החליט להפסיק לתמוך ביו"ר מפלגת העבודה, בו תמך מאז הצטרף אליה לפני שנה וחצי. "מאז יולי 2017 פעלתי ככל יכולתי לחזק את המפלגה ולהביא חזון ותקווה שישרתו טוב יותר את הבוחרים. לא למכור להם 'עוד מאותו דבר' ומסרים חלולים של פוליטיקאים המקוששים קולות. השתדלתי להביא מסרים אמיתיים עם חזון ששם את החברה והבוחרים בישראל במרכז", כתב לוין. . 
 
האלוף במיל' הסביר כי "חברתי לאבי גבאי כי חשבתי שהרקורד שלו הכשיר אותו למשימה וליעד. עשיתי זאת כשהייתי בתנופה וללא כל דרישות. הלכתי אתו לאורך כל התקופה וניסיתי לעשות מה שטוב לבוחרים ולתומכיי, להביא בוחרים נוספים לשמאל, להציע חזון לחברה טובה יותר ובריאה יותר. חברה שוויונית באמת שאינה שולטת על עם אחר, חברה ומדינה שיהיה קל יותר ובטוח יותר לכולנו לחיות בה".

"אבל בכל שלב, במקום לסייע בבניית חזון חדש, ולמשוך עוד ועוד בוחרים אבי העדיף הססנות ושיתוק. במקום להקשיב וללמוד את צורכי הבוחרים ולהתחבר אליהם דרך חזון ומסר חדש, העדיף את הטריקים הקלים והישנים של פוליטיקאים, המחפשים סלבס שלא מביאים שום בשורה. אני חייב לכם, אלו שתמכו בי, ולבוחר הישראלי יותר מאשר רק העיסוק האובססיבי כיצד להיבחר. מהסיבות הללו אינני יכול יותר לתמוך ולעמוד מאחרי אבי גבאי, ובמפלגה תחת הנהגתו. אני עושה זאת בלב כבד, אבל במצפון נקי".
 
"תצביעו למי שתצביעו", המשיך לוין, "וכולי תקווה שאכן תימצא המפלגה והאיש שאכן מחזקים את דרכנו ויעבדו בשבילנו. אני מקווה ועדיין מאמין שהחברה המגוונת והמופלאה שלנו תצמיח מתוכה מנהיג ראוי, ומפלגה שתעבוד בשבילנו כפי שמגיע לנו, לכולנו. מפלגת העבודה ומנהיגה לא שם כרגע, אבל יש עדיין זמן ואני מקווה שיתעשתו".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "אנו מעריכים את פעילותו של עמירם לוין למען ביטחון המדינה לאורך השנים. במקום להתמודד מול הבוחרים, עמירם דרש שריון במפלגה וסורב".