המועמד לשעבר למפכ"לות, תת אלוף במיל' גל הירש, הציג אמש את מפלגתו, מפלגת "מגן", המצע שלה ושאיפותיה המדיניות. בנאומו התייחס גם לשאיפותיו המדיניות, ביניהן גם תיק ביטחון הפנים. הירש התייחס היום (שלישי) בגל"צ לחקירה המשטרתית בשתי פרשות, תקף בחריפות את גורמי אכיפת החוק וטען כי מניעיהם לא היו כשרים.
"אני חושב שהציבור בישראל כבר הבין שזו חקירה שנולדה בחטא ונפתחה כדי לסכל את המינוי למפכ"ל ומבינים את המאמץ שנמשך כבר שנים ארוכות. אני לא מתכוון להתאים את עצמי ללוח הזמנים של החקירה. השר גלעד ארדן כבר הודיע שתיפתח ועדת חקירה כשתסתיים חקירתי, מה שאומר שהחקירה לא תסתיים לעולם", אמר הירש.
עוד הוסיף: "עם ישראל שומע כבר שנים על חקירות חובקות עולם. אני רוצה להבהיר שהפעילות שלי כבר במסגרת הבדיקה שנפתחה לאחר המינוי למפכ"ל הייתה של שיתוף פעולה. החקירה הזו נפתחה בחטא. היו שתי פרשיות שהגיעו כדי לסכל את המינוי. הראשונה הסתיימה בחוסר אשמה מוחלט. גם הפרשה שמכונה פרשת גיאורגיה דינה להיסגר. החקירה הזו נפתחה מתוך תכלית לסכל מינוי של מפכ"ל. עם ישראל כבר מבין את הדברים זמן רב. אני לא יכולתי להמשיך ולחכות. הניסיון הזה למשוך זמן הוא לא דבר שאני יכול להסכים איתו". 

הירש דיבר על רצונו להפוך לשר לביטחון פנים ואמר: "כל אזרח במדינת ישראל מושפע מהמשטרה, לכן הסכמתי להפוך לפני ארבע שנים להיות המפכ"ל. אני סומך על העם ובא מהעם. לא מחפש שום מינוי. נוכל להיות המוקד למען הפרט. פני לירושלים ולכנסת. יש לנו תוכנית ואנו רוצים לממש אותה בקשת רחבה של נושאים. אנחנו מתכוונים לממש את זה ויש לנו את כל הכלים להצליח בזה".