"מערכה של שניים":אראל סג"ל התייחס הבוקר (רביעי) בתכניתו ב-103FMלנאומו הראשון של יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, במסגרת קמפיין הבחירות. לדברי סג"ל, "הקרב החל והבחירות החלו באופן רשמי, הייתה לו הופעה טובה". 



"זה היה נאום של מלכות היופי והייתה לו הופעה טובה יחסית", קבע סג"ל, שהוסיף: "מרוב שחיכית שהתינוק ידבר - גילית שסוף סוף הוא באמת יודע לדבר. זה היה נאום מלא באוסף קלישאות, אך פוליטיקה זה תאטרון".



 


לדבריו, "עבור שני אנשים בקהל זו הייתה כמעט טרגדיה. שבע שנים לפיד עובד כדי להיות האלטרנטיבה של נתניהו ואז מגיע לפיד גבוה יותר ועם דרגות על הכתפיים שלוקח לו את המומנטום. זו מפא"י החדשה ואתמול סומן המועמד המוביל של מחנה 'רק לא ביבי'. ברגעים אלו ממש אני שומע את המטחנה שפולטת את מפלגת העבודה מההיסטוריה. בסוף עוד יהיה שם איחוד עם מרצ. בני גנץ אמר אתמול שהוא יכול לרבע את המעגל, להחזיק את המקל משני קצותיו, אך זה לא מתכנס לכדי מדיניות".

"הוא דיבר על שלטון נתניהו כמלכות", הוסיף סג"ל. "אני רוצה להזכיר שנתניהו נבחר. אני הצבעתי לנתניהו, אני חושב שאני ריבוני ועצמאי ולא בחרתי מלך. כמויות הרפש והטינופת שספג - לא היו כאלה. רק לאחרונה ציפי לבני אמרה שנתניהו ושקד הם אויבי הדמוקרטיה. זו ממש מפלגת הדייפ-השטייטל. לפחות אנחנו במערכה של שניים - יש נתניהו והליכוד, המפלגות דתיות וכעת יש את הצד השני שבני גנץ מוביל אותו. בסקרים הבאים נדע את מצבו".

כשנשאל האם גנץ הוא מנהיג השמאל, אמר: "לא בטוח שמדינת ישראל מחולקת לימין ושמאל, אלא ליהודים וישראלים, אשכנזים לספרדים. גנץ הוא תמונת מראה ליאיר לפיד. אם יצליח לכופף את לפיד אז יהיה מדובר במפלגה שתכריח גם את הימין להתאחד. התוצאה הרצויה לישראל זה שתי מפלגות גדולות אחת נגד השנייה. הסיפור כאן לא נגמר. אתמול יאיר לפיד חטף את הנוק אאוט, אלא אם יצליח להביא את גבי אשכנזי כאלטרנטיבה. יש מצב שבסוף עוד יתנו לו רוטציה. הקרב החל ורשמית הבחירות החלו אתמול. זכרו שכולם מחכים להחלטתו של אביחי מנדלבליט שיכולה באופן מסוים לסיים כאן את הבחירות".