שוב הדרת פוליטיקאיות בכרזות החבירות שנתלות ברחבי הארץ. אחרי שבשבוע שעבר איימה מפלגת מרצ לתבוע את עיריית בני ברק לאחר שהחליטה שלא להציב בעיר שלטי בחירות של המפלגה עם תמונתה של יושבת הראש, ח"כ תמר זנדברג, הגיעה תורה של אורלי לוי-אבקסיס. 

הבוקר הושחת שלט בחירות של מפלת גר בראשות לוי-אבקסיס שהוצב בירושלים. פניה של לוי-אבקסיס למעשה נמחקו מהפוסטר.
ממפלגת גשר נמסר בתגובה: מדובר במקרה חמור בניסיון להשתיק את קולן של הנשים. גשר חרטה על דגלה את קידומן של נשים בחברה הישראלית. אנו המפלגה היחידה בה יהיה ייצוג של 50% נשים ברשימה ובכל מוסדותיה, והדבר מעוגן בתקנון המפלגה. לא נאפשר להעלים 51% מהציבור".

עו"ד מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל, אמרה כי זהו "עוד מקרה מדאיג של השחתת שלטי חוצות של פוליטיקאית, שפוגע לא רק בזכות הבסיסית של נשים לבחור ולהיבחר, ובטוהר הבחירות הדמוקרטיות, אלא גם פוגע בנשים כולן. השחתת תמונות נשים במרחב הציבורי היא מעשה אלים שמטרתו להעלים נשים, ולבטל את קולן ואת השפעתן. בבסיסו ההתייחסות לנשים כאל מפגע ואובייקטים מיניים שצריך להסתיר. ההדרה וההסתרה של נשים וניסיון ליצור מרחבים "סטריליים" מנשים היא משפילה, פוגענית ורווייה בשנאת נשים. מחר תדון ועדת הבחירות המרכזית בעתירה שלנו נגד הדרתן של פוליטיקאיות משלטי חוצות. לנו אין סובלנות למעשים המכוערים האלה, והגיע הזמן שמשטרת ישראל תמצה את הדין עם העבריינים".