סוף פסוק: בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את עתירת "הליכודניקים החדשים" ואישר את החלטת בית הדין של הליכוד, שקבע כי יש להפסיק את חברותה של הנהגת הליכודניקים החדשים במפלגה ופסל את מועמדותם של רובם בבחירות לרשימת מועמדי הליכוד לכנסת. מדובר בהחלטה שהתקבלה לפסול את מועמדותם של ליאור מאירי והדר ויסמן-שמחוני. כעת, הנציג היחידי מטעם הליכודניקים החדשים שיתמודד מחר בפריימריז יהיה ניר הירשמן.



כזכור, ביום שישי האחרון פסק בית הדין של הליכוד, בעניין עתירתם של חברי "הליכודניקים החדשים", עליה היו חתומים גם השר צחי הנגבי וח"כ יהודה גליק, כי מייסד קבוצת "הליכודניקים החדשים", ליאור מאירי, יורחק מהליכוד ולא יוכל להתמודד בפריימריז על מקום ברשימה. מלבדו, יורחקו מהתנועה גם אסף רותם, דן קלארמן ואלון אנתין. 

בית הדין של הליכוד אישר בשישי כי יניב טוירמן, שי פחימה, איתי בן יוסף ופולינה פנקרטוב יוחזרו לתנועת הליכוד ויוכלו להצביע בבחירות המקדימות שייערכו ב-5 לפברואר, אולם טוירמן והדר ויסמן-שמחוני לא יוכלו להתמודד בהן. ניר הירשמן הוא היחיד מבין העותרים שיוכל להתמודד בבחירות המקדימות.
בית הדין העליון של הליכוד, בנשיאות חבר הכנסת לשעבר עו"ד מיכאל קליינר והדיינים עו"ד בוקר ועו"ד יצחק בם, מתח ביקורת חריפה על הופעתו של מאירי בפניהם, לצד ביקורת גם על השימוש של העותרים בהנגבי, אותה כינו "ציניות פוליטית". 

אמש פרסמו הליכודניקים החדשים את רשימת המומלצים שלהם לפריימריז הקרובים בליכוד, הכוללת את צחי הנגבי, ישראל כ"ץ, גילה גמליאל וגם את הירשמן, המועמד היחיד שלהם כאמור בבחירות המקדימות. הליכודניקים החדשים טוענים כי יש להם תמיכה מצד כ-7000 מתפקדי ליכוד שהרשימה הופצה בקרבם.