כתב כלכליסט גולן חזני, אשר חשף הבוקר כי נשיאת הפועל באר שבע, אלונה ברקת, מצטרפת למפלגת "הימין החדש", התייחס היום (חמישי) בתכנית הקבינט ב-103FM פרטים נוספים בנושא, והבהיר: "אתמול בלילה הגיע הידיעה לטלפון ולא כל כך האמנתי לזה. היום כבר הבנתי שזה רציני".
"ההיכרות שלי עם אלונה היא די מוגבלת", הודה חזני, שהסביר: "היום שוחחתי איתה בפעם הראשונה. מדובר במשפחה ימנית, ניר בליכוד, אלי לא מסתיר את דעותיו, וגם היא פה ושם זרקה התבטאויות על כך שזה מעניין אותה. אלונה עונה על כל מיני קריטריונים - היא אישה מזרחית מאשקלון ובנתה את עצמה יפה בתחום הכדורגל, עם הנישואים לניר ברקת, ועכשיו רוצה למנף את זה למקום חדש".

כשנשאל האם יש קשר בין העובדה שבאר שבע השנה אינה סיפור הצלחה להחלטתה, אמר: "אני לא חושב. שנה רביעית בינונית זה דבר שאפיין גם את מכבי חיפה ומכבי תל אביב. אני לא חושב שיש לזה קשר".
 

אתה כתב שמסקר שלל תחומים לאורך השנים. הצטרפות של אישה כזאת למפלגה מביאה איתה בוחרים? יש לזה ערך?
"בבאר שבע היא חצי אלוהים. אוהדים מאוד מעריכים את מה שהיא עשתה. הכדורגל תפס מקום מרכזי והיא החזירה את הקבוצה למקום בו לא הייתה 40 שנה. אני חושב שבהחלט יש לא מעט אוהדים שמאופיינים ברקע ימני שיכולים לעבור מהליכוד אליה".

עד כמה המשפחה שלה עשירה?
"הם עשירים, בעלה עשה כמה עסקי הייטק יפים מאוד. יכול להיות שהיא תצטרך להפקיד את הקבוצה בנאמנות. כשאראל מרגלית נכנס לפוליטיקה הוא התנתק מהקרן שלו. אולי לאוהדים דווקא עדיף שהיא תישאר שם. היום היא תכנס את מסיבת העיתונאים. בעולם הכדורגל מדובר ברעידת אדמה".