בחירות 2019: סקר מנדטים של "חדשות 13" שפורסם הערב חשף כי במידה ומפלגת העבודה ומפלגת מרצ יתאחדו, המפלגה תקבל מנדט נוסף ובכך יעלה מספר המנדטים שלה ל-14, מנדט אחד יותר ממה שהן מקבלות בנפרד. עוד עולה מהסקר, כי מפלגת העבודה מתחזקת לאחר הפריימריז ועולה לשמונה מנדטים, לאחר שקיבלה חמישה בלבד בסקר הקודם.


 


על פי הסקר, הליכוד ממשיכה להוביל עם 32 מנדטים, כאשר חוסן לישראל ניצבת אחריה ויורדת ל-21 מנדטים. בהמשך הרשימה, יש עתיד עם 11 מנדטים, הימין החדש והעבודה עם שמונה מנדטים כל אחת, יהדות התורה ותע"ל עם שבעה מנדטים כל אחת, הרשימה זוכה לשישה מנדטים, ש"ס  עם שישה, כולנו ומרצ מקבלות חמישה מנדטים ישראל ביתנו עם ארבעה מנדטים ובתחתית הרשימה - גשר עם 2.2%. עוד חשף הסקר, כי התנועה והבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה.

 
לשאלה מי לדעתך הכי מתאים לראשות הממשלה ענו 46% מן המשיבים כי יבחרו בראש הממשלה בנימין נתניהו, לעומת 36% שענו כי יבחרו ביו"ר חוסן לישראל, בני גנץ.

העבודה מתחזקת. צילום מסך: ערוץ 13
העבודה מתחזקת. צילום מסך: ערוץ 13


דיווח: אסף זמיר יצטרף בימים הקרובים לחוסן לישראל
 
המועמד לשעבר לראשות עיריית תל אביב אסף זמיר עתיד להצטרף לשורותיה של מפלגתו של גנץ כבר מחר, כך דווח הערב ב"חדשות 13". עוד דווח, כי הודעה רשמית על כך תצא בהמשך.
 
ב"חדשות 12" דווח כי בני גנץ בוחן אפשרויות לחיבורים, ורואה באורלי לוי-אבקסיס שותפה מועדפת, אולם החיבור של גנץ יעלון מהווה מגבלה מכיוון שלוי-אבקסיס צפויה לדרוש מעמד זהה או גבוה יותר ולהציג דרישות כלכליות משמעותיות. עוד דווח, כי כרגע לא מתנהל משא ומתן בין הצדדים, אבל נותרו עוד תשעה ימים במהלכם יוכלו לשקול את המהלך.

שאלת ההתאמה לראשות הממשלה. צילום מסך: רשת 13
שאלת ההתאמה לראשות הממשלה. צילום מסך: רשת 13