חבר הכנסת אורן חזן החליט באופן סופי כי הוא מקים מפלגה חדשה לבדו, כך דווח הערב (חמישי) ב"חברת החדשות". חזן קיבל את ההחלטה לאחר שערך סקר שבו קיבל חמישה מנדטים. הוא ניהל מגעים עם מספר מפלגות, אך בסוף החליט להקים מפלגה חדשה. חזן סיים במקום ה-27 בפריימריז בליכוד, ולמעשה איבד סיכוי מעשי להיכנס לכנסת ה-21, זאת בתום ההקלדה מחדש של תוצאות הפריימריז אמש. 

לפני ארבעה ימים חזן תקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אותו האשים בהתערבות נגדו בפריימריז המפלגה, וביקר את מדיניותו הביטחונית. כמו כן, הוא כינה את בנו יאיר "עכבר מקלדת וילד כאפות". 
"ראיתי אתמול אלפי יהודים זועקים את כאבה של משפחת אנסבכר ואת אוזלת היד של הממשלה שממשיכה לסתום את הפה, וכנראה שראש הממשלה נתניהו עדיין לא הבין שאי אפשר לחסל טרור בציוצים בטוויטר מבלפור", אמר חזן בראיון לשרון גל ברדיו גלי ישראל. 

חבר הכנסת האשים את נתניהו בתוצאה המאכזבת בפריימריז: "מה שקרה זה מאוד פשוט: מצד אחד לא הייתי אצל הדילרים והמאכערים והעסקנים, והייתה גם התערבות של ראש הממשלה שביקש למחוק אותי מהרשימה, כי כשיש בית מלוכה, אני אמנם לא נסיך, רה"מ חושב שהוא מלך וכאשר מישהו ממרה את פה המלך וקורא לו לצאת לנבצרות ואומר לו שהוא טועה, ומפציר בו לרדת ולחבק את תושבי הדרום". 
בראיון לרדיו דרום אמר חזן על יאיר נתניהו: "כשערבי רוצח יהודיה, ואני לא אכנס פה לתיאורים קשים, כמו שעושה עכבר המקלדת יאיר נתניהו, שבא ומספר תיאורים כאילו הוא יושב בחדרי החקירות והיה מוטב שישתוק, אלא אני אדבר רק על העובדה שערבי רוצח יהודיה".