ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה כי בוועידת הביטחון והשלום בוורשה שבפולין "היו נציגים של מדינות שאין לנו יחסים איתם שהתייצבו לצד המדיניות שלנו נגד איראן". מלבד זאת, הוא תקף לפני הישיבה את יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, לקראת נאומו בוועידת מינכן, ואמר: "יש היום טרמפיסטים שרוכבים על הגל".



"בסוף השבוע חזרתי מוועידת השלום והביטחון בוורשה", אמר נתניהו בפתח דבריו. "שם נפגשתי עם פנס ופומפאו. הקשר שלנו עם ארה"ב חזק יותר מאי פעם. היה שינוי היסטורי, שהיו נציגים של מדינות שאין לנו יחסים איתן, שהתייצבו לצד המדיניות שלנו נגד איראן".
בתוך כך, הוא התייחס לפגישתו הצפויה עם נשיא רוסיה, ואמר: "ביום חמישי אפגש במוסקבה עם ולדימיר פוטין, אדון איתו על המשך חיזוק מנגנון התיאום. השיחות האלה חשובות מאוד, והם חלק מהמאמץ המתמשך שלנו נגד איראן וגרורותיה להשתמש בסוריה כחזית".

על נאומו הצפוי של גנץ בגרמניה, הוסיף: "במשך שנים הובלתי את ההתנגדות להסכם הגרעין עם איראן, הייתי צריך להילחם בכוחות בינלאומיים וגם אנשים עם תפקידים ביטחוניים. היום יש טרמפיסטים שרוכבים על הגל. הציבור מבחין בין מנהיגות אמיתית לחובבנות".

כמו כן, הוא תקף את העיתונאית אושרת קוטלר, בעקבות דבריה לפיהן אנו "שולחים את ילדינו לצבא ולשטחים ומקבלים אותם חזרה חיות אדם". לדבריו, "אתמול שמעתי אמירה מקוממת נגד עיתונאית בכירה. האמירה הזאת בלתי רוויה וצריך לגנות אותה בצורה תקיפה ולאורך השדרה. אני גאה בחיילי צה"ל, הם עושים את המעשה ההומניטרי של הגנת אמנו ועמנו. דבריה של העיתונאית ראויים לכל גינוי".