התפוצץ המו"מ במפלגות הימין: פגישה מכרעת בנושא האפשרות לחיבור בין עוצמה יהודית לבית היהודי והאיחוד הלאומי נערכה היום (שלישי) במשך מספר שעות, ובסופה פוצץ המשא ומתן בנושא האיחוד בין שלושת המפלגות. בעוצמה יהודית טענו כי בניגוד למה שהובטח לאנשיה, הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' לא הגיעו לפגישה המכרעת, זאת כאשר ראשי עוצמה יהודית הגיעו בהרכב המלא לפגישה. 
לדברי מפלגת עוצמה יהודית, בפגישה הבהירו באיחוד הלאומי ובבית היהודי כי עבור כניסתם של אורית סטרוק ואופיר סופר לכנסת הם אינם מוכנים לכל פשרה, ודחו הצעת עוצמה למקומות החמישי והשביעי או לחילופין הרביעי והשמיני. 
במפלגת הימין הקיצוני אומרים: "התפשרנו והתפשרנו, הרבה לפנים משורת הדין, אולם בבית היהודי ובאיחוד הלאומי לא חפצים באיחוד ובניצחון הימין בבחירות, ומעדיפים להסתכן בהקמת ממשלת שמאל שתביא את אוסלו ב. עוצמה יהודית ערוכה היטב לריצה עצמאית, ותהווה רשימה חזקה שתהיה הפתעת הבחירות".

בתוך כך, יפעת ארליך, מועמדת מס' 3 בבית היהודי, ומנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך מאיימים להתפטר אם מפלגת הבית היהודי תחתום על ריצה משותפת עם עוצמה יהודית. אורבך הפיץ בקבוצות הבית היהודי פוסט, שאומר כי עדיף לא לעבור את אחוז החסימה מאשר לצרף את עוצמה יהודית ולהכניס אותה לכנסת.


באופן דומה, גם מוטי יוגב מתקשר לכל חברי מרכז הבית היהודי ומשכנע אותם לא להסכים לריצה משותפת עם עוצמה יהודית. במקביל, בעוצמה יהודית מתעקשים לקבל מקום מס' 4 ו-8, ומסרבים לקבל מקום 5 ו-8 - סיבה מרכזית לפיצוץ המו"מ.