הביקורת שספג מתנועת הליכוד, והדרישה כי יסיים את תפקידו, עשתה את שלה. יו"ר ההסתדרות , אבי ניסנקורן, כינס היום (שלישי) את הנהגת ההסתדרות ועדכן על יציאתו לחופשה לאור התמודדותו על מקום בכנסת ה-21. במקומו של ניסנקורן צפוי לכהן בתפקיד ארנון בר-דוד, אשר יהיה גם סגן יו"ר האגף לאיגוד מקצועי וממלא מקומו. במקביל, יו"ר ההסתדרות מינה את בר-דוד, יו"ר הסתדרות המעו"ף, לנהל את ישיבות הנהגת ההסתדרות בהיעדרו. היועץ המשפטי להסתדרות, עו"ד יחיאל שמיר, ילווה את התהליכים בנושא בחירת יו"ר ההסתדרות בשבועות הקרובים, בהתאם לחוקה.

כזכור, מפלגת הליכוד הגישה אמש תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת כחול-לבן ואבי ניסנקורן, זאת לטענתם כיוון שניסנקורן לא התפטר מתפקידו כיו"ר ההסתדרות, על אף הצטרפותו לפוליטיקה.

"מר ניסנקורן החליט באופן תמוה שלא לפרוש מראשות ההסתדרות תוך שהוא יוצא לחופשה ללא תשלום עד לבחירות, וממשיך הלכה למעשה לעמוד בראשות אחד הארגונים החזקים במשק הישראלי", נכתב בתלונת הליכוד, "בכך יש כדי להעלות חשש מהותי כי הסיבה שמר ניסנקורן מבקש להישאר לעמוד בראש ההסתדרות הינה רצונו, וחמור מכך רצונה של מפלגת כחול-לבן, לרתום את מנגנון ההסתדרות לטובת מפלגת כחול-לבן".

הליכוד ציין במכתב כי ניסנקורן התערב בימים האחרונים בסיום שביתת נהגי הרכבות, חרף החופשה ללא תשלום עליו דיווח. "אם כן ברור כי יציאתו של מר ניסנקורן לחופשה ללא תשלום, איננה אלא אחיזת עיניים והוא ממשיך להיות המוציא והמביא בהתסדרות על כל המשתמע מכך", נכתב בתלונה.