הליכוד יוצא בקמפיין הפחדה: בערוץ "הליכוד טי.וי" שודר הערב (שלישי) תשדיר תעמולה, ובו ההצהרה כי "גנץ זה שמאל ושמאל זה מסוכן", זאת על רקע תמונת חלקת קברים צבאית. בליכוד אמרו בתגובה לסרטון, שבו דיבר אבישי עברי, כי "ראש הממשלה נתניהו דווח על המקרה והנחה מייד למחוק את השידור הערב של הליכוד טי.וי, לתחקר את האירוע שאותו הגדיר כתקלה מצערת ולנקוט צעדים כדי שהדבר לא יחזור על עצמו".



מכחול לבן נמסר: "חיילי צהל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. לך תתנצל בפני המשפחות מייד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. תתבייש נתניהו".
 
מתוך הסרטון. צילום מסך
מתוך הסרטון. צילום מסך

המתקפות של הליכוד מחריפות. צילום מסך
המתקפות של הליכוד מחריפות. צילום מסך

הליכוד תוקף. צילום מסך
הליכוד תוקף. צילום מסך


בסרטון נאמר, בין היתר: "אנו אומרים שגנץ זה שמאל. מה הבעיה בזה. כל ממשלות השמאל לקחו הימורים...עוד ועוד אלימות עוד ועוד הרוגים זאת המשמעות של שלטון שמאל...קודם הפיגועים הנוראים וטרור פיגועים. גנץ כמובן לא יגיד את זה. הוא האדם הראשון שרץ לראשות הממשלה בלי לומר במה הוא מאמין. לרשימה שלו ליקט גם שמאלנים וגם עלי תאנה ימנים", נאמר בתעמולת הליכוד.

"ולמה גנץ מסתיר כי הציבור הישראלי כבר הבין מה המשמעות של ממשלת שמאל ולא מוכן להיות שפן ניסויים במחיר של מאות הרוגים. אז מנסים להסתיר ולטשטש. אבל הציבור לא טיפש. גנץ זה שמאל ושמאל זה מסוכן", נאמר בשידור, זאת כאמור על רקע צילום של חלקה צבאית.

אלי בן שם, יו"ר יד לבנים, אמר בתגובה כי  "מדובר באירוע חמור שפגע ברגשות המשפחות השכולות. תניחו לנו, תניחו לילדים שלנו. תוציאו את חיילי צה"ל  מהשיח הפוליטי. אם יש בישראל עוד פרה קדושה אחת אז ראוי לשמור עליה ולא לרמוס אותה באופן בוטה וציני. ממלכתיות הפכה למילה מגונה, אני לא מבין מי הגה במוחו הקודח סרטון שכזה".