"פרסם את תכנית השלום שלך לפני הבחירות", כך פנה היום (רביעי) שר החינוך, נפתלי בנט, לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. "הנח את התכנית על השולחן עכשיו ותן לנו להחליט על גורלנו״. השר בנט התייחס לתכנית שמתכנן הממשל האמריקאי יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחר הבחירות, ואמר עוד כי "כולם מתכננים את המדינה הפלסטינית מעל ראשנו, האמריקאים, הנסיך הסעודי, הפלסטינים, המלך הירדני, נשיא טורקיה ארדואן, חוץ מאיתנו, עם ישראל. אין ספק שאתה, הנשיא טראמפ, חבר אמיתי של ישראל אבל יחד עם זאת, חברים לא שומרים סודות אחד מהשני".

בנט המשיך ואמר כי "הציבור הישראלי עומד בפני בחירות מכריעות, שיהוו בעצם משאל עם על הקמתה של מדינת טרור פלסטינית, שתאיים באופן ממשי על הקיום שלנו. מהי עסקת המאה? למה היא מוסתרת מפנינו? האם לנו, הישראלים, לא מגיע לנו לדעת מה עומד לקרות לנו לפני שנלך לבחירות מכריעות אלה? לא מגיע לנו לדעת על מה אנחנו מצביעים ? למרות שאנו מכבדים עמוקות את הנשיא האמריקני, ולמרות שאף אחד לא מטיל ספק בכוונותיו הטובות, אלו אנחנו - הישראלים - שנשלם את המחיר על שגיאה קטלנית זו".
 
השר דיבר בוועידת השלטון המקומי לחדשנות, שנערכת בתל אביב, שם הופיע גם שר האוצר, משה כחלון, שהתייחס לניסיון לבלימת העלייה במחירי החלב ואמר: "ממש בדקות אלה מתבצע משא ומתן בבג"ץ בנושא עליית מחירי החלב. יש רצון של תנובה להעלות את מחירי החלב ב-4.4 אחוז, דבר שאני נאבק בו. בפעם הזאת הפרקליטות לא מגנה על תושבי ישראל ואנחנו עושים הכל כדי למתן את העליה הזאת למינימום. אני מקווה שתנובה יבינו שיש כאן ממשלה שעוקבת, נאבקת ומפקחת. אני מאוד מקווה שהפעם בית המשפט יעמוד סוף סוף למען האזרחים".