ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) סירב לחזור בו הבוקר (חמישי) בראיון בכאן ב' מאמירתו לפיה ישראל היא מדינת טרור, והפתיע כשאמר שהוא מוכן לשוחח על הליכה להליך גישור מול עמית סגל, בתביעה שמנהלת בל"ד מול העיתונאי. "הוא (סגל) לא מוכן להתנצל", הסביר זחאלקה, שהוסיף: "לפני זה לא מדברים". עם זאת, ציין: "אפשר לדבר". 


"מי שיורה באזרחים להשיג מטרות פוליטיות - זה טרור", הצהיר זחאלקה. "אני לא מסכים עם כל מה שתנועת השחרור הפלסטינית עושה, אבל לא מוכן לקבל את הטרמינולוגיה של נתניהו וממשלת ישראל". 
 
אתה אומר "אנחנו לא ארגון טרור", אבל קורא לליכוד ארגון פשע. בליכוד הורשעו אנשים בפלילים. מטעם הליכוד כיהנו מאות חברי כנסת, הורשעו 6-8 ח"כים. מטעם בל"ד כיהנו שישה ח"כים, ארבעה עמדו לדין על עזרה לטרור. הליכוד לא כותב בעקרונות שהוא מדבר על ביטול המדינה היהודית. אתם רוצים לבטל את מדינת ישראל, טוענים שחזבאללה לא ארגון טרור, ושחוטפי הנערים לא טרוריסטים.
"אנחנו כמפלגה מאמינים בשוויון בין בני אדם, ואנחנו תומכים בזכויות היהודיות, במסגרת המדינה. גם בזכות להגדרה עצמית. אנחנו חושבים שהמדינה צריכה להיות של כלל הערבים. אנחנו חושבים שזה צריך להתקיים במסגרת שוויונית. אני לא מקבל את הטרמינולוגיה שכול ארגון כזה הוא ארגון טרור. מי שמפעיל והורג אזרחים זאת ישראל, כאשר הפציצו בניינים שלמים שנהרסו,  1,500 אנשים נהרגו במלחמה הזאת, כשחיל האוויר מפציץ את האוכלוסייה. יש תנועות שחרור לאומיות, ולא קונטקסט של טרור. יש דברים שאני מסכים איתם, וחלק לא. המילים ארגון טרור באות לפגוע בתנועת השחרור הפלסטינית".
 
לסיכום, ישראל היא מדינת טרור, אבל בל"ד הוא לא ארגון טרור.
"אתה תגיד מה שאתה רוצה".

יש איזו טעות שעשית ב-16 שנים?
"עשינו טעויות. אתה עיתונאי חשוב, ויש לך מעמד, ויש דברים שאני לא אסתכל עליהם. אבל אתה מדבר בטלוויזיה, ברשת ב', בידיעות. כל דבר שאתה מוציא מפיך אתה צריך לשים לב אליו". 
 
סגל: אז אפשר לסכם על גישור? 
"אנחנו נקבע שאפשר לדבר". 
 
את הראיון חתם סגל באומרו כי "אנחנו חברים כבר עשרות שנים, אני מקווה שהידידות לא תפגע".