על פי כמה סקרים שנעשו בימים האחרונים, מפלגת זהות של משה פייגלין עוברת את אחוז החסימה ועשויה להפוך בבחירות הקרובות ללשון המאזניים, היות שפייגלין מוכן לשבת הן בקואליציה בראשות בנימין נתניהו והן בקואליציה בראשות בני גנץ. בראיון ל”מעריב” אומר פייגלין כי לא הופתע מהסקרים, וכי הוא מתכוון לדרוש בקואליציה הקרובה שני תיקים בכירים - תיק החינוך ותיק האוצר, וגם להיות חבר בקבינט המדיני־ביטחוני.

לדבריו, “אנו יודעים מזמן שאנחנו עוברים את אחוז החסימה. זה ממש לא מפתיע אותי. לא אקח סיכון כדי לומר כמה מנדטים נקבל, אבל הפוטנציאל גדול וזה ממש מעבר לאחוז החסימה.

“תראה מי תוקף אותי ומי עושה קמפיינים ארסיים נגדי, ותבין מאיפה באים הקולות – מהימין החדש וממרצ. אנשים אינטליגנטים מזהים מהר מאוד שאנו מציגים מצע רציני, שמכבד את הבוחר. אנחנו מציעים לצעירים חירות אישית, זהות לאומית והפרדת דת ומדינה. מדינה עם שוק חופשי באמת, הפרטת הקרקעות שבידי רשות מקרקעי ישראל ופתרון אמיתי ליוקר המחיה ולדיור, במטרה להחזיר לצעירים את המדינה שלהם”.

אומרים שאתם מפלגה ימנית בתחפושת. 

“אני מכיר את הדיבורים האלה. אין פה שום תחפושת. יש לנו את המצע הכי מפורט. אני לא מסתיר שום דבר. מי שמסתיר זה כל המפלגות שלא אומרות כלום”.

מהם התנאים שלך לכניסה לממשלה?
"אנו רוצים את תיק האוצר ואת החינוך, כדי לעשות את המהפכה. לשם אנו לוטשים את עינינו, וגם לגליזציה של קנאביס לכלל האוכלוסייה. בכנסת ניסיתי לקדם את נושא הקנאביס הרפואי, אבל הבנתי שבלי לגליזציה בכלל זה לא יקרה. יש פה כוחות חזקים מאוד מאחורי הקלעים, שלא ייתנו לזה לקרות, ולכן בלי לשים חרב חדה על צווארו של מי שיקים את הקואליציה, זה לא יקרה”.
 
יום אחרי הבחירות, טראמפ אמור להציג תוכנית שלום, שתכלול את חלוקת ירושלים וויתורים טריטוריאליים. במקרה כזה, אתה בחוץ?
"נראה לך שאתן את ידי לחלוקת ירושלים? מי שמתכוון לחלק את ירושלים לא ימצא בנו בני ברית. לא נאפשר שום ויתור על חלק כלשהו מארץ ישראל. אבל נדמה לי שכולנו מבינים שלא הולכת לקרות פריצת דרך מדינית. הר הבית צריך להישאר בריבונות ישראל”.
 
מה הפתרון שלך לבעיית עזה?
“כשהייתי חבר בוועדת החוץ והביטחון, התנגדתי לכניסה לעזה כל עוד אין מטרה ברורה. לצערי, לא הקשיבו לי ונהרגו 70 חיילים. אם לא תהיה ברירה ותחל מערכה שמאלצת את צה”ל להיכנס לעזה, אעמוד על כך שהכניסה תהיה אך ורק לשם הכרעה מלאה וסופית של החמאס”.