גדעון סער, מספר 4 ברשימת הליכוד, תקף הבוקר (חמישי) בראיון בכאן ב' את מספר 2 ברשימת כחול-לבן, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, וטען כי הוא "משדר לחץ". סער טען גם כי לפיד "תומך בפינוי של 100 אלף מתיישבים", והוסיף: "השמאל יחזיר את המדינה אחורה".

"שמעתי את הראיון של לפיד", אמר סער בפתח דבריו. "הוא מועמד לראשות הממשלה, וצריך להבליט את זה. זה שבאישון לילה בווילה בסביון גנץ הסכים לרוטציה איתו, זה משהו שהעם צריך לזכור. אבל זה לא יקרה, כי הציבור נותן לו מספרים חד ספרתיים כמועמד לראשות הממשלה".
"לפיד משדר לחץ", קבע סער, שהסביר: "לא שמעתי רוגע, הם מאבדים מנדטים כל יום, בשבועיים איבדו שישה מנדטים. הציבור מבין את הבלוף, את ההסתרה, זאת הדרך של השמאל, הם יחזירו את המדינה אחורה. הקמפיין שלהם נכשל. עכשיו נחשף בשידור כי הם יתקנו את חוק הלאום כדי לעזור לציבור הערבי. זה עוד זלזול. הוא קושר את שוויון הזכויות לחוק הלאום. מה קשור שוויון הזכויות במדינת ישראל לחוק הלאום? אתה רואה איך העמדה נגד חוק הלאום נחשפת".
"הוא תומך בפינוי של 100 אלף מתיישבים, הוא התחמק", הוסיף השר לשעבר. "אבל אני זוכר היטב בממשלה הקודמת, מי שדחף להאצת המשא ומתן עם אבו מאזן זה הוא ולבני. אבו מאזן יאהב את זה. לפיד אמר שהוא בעד מדינה פלסטינית בסוף התהליך. הם אומרים - אנחנו בעד בנייה רק בגושים, הם נגד בנייה. מי שרוצה לבנות, רוצה לבנות ואחר כך למסור. או להצביע למערך החדש שימסור, או לליכוד שישמור". 
 

לפיד. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
לפיד. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לדבריו, "נתניהו משמש כעשור ראש ממשלה ישראל, והוא יודע שהוא לא רק קידם את הכיוון של המדינה הפלסטינית, אנחנו זוכרים את העמדות שהם מנסים לעמעם, והן מבצבצות במהלך הקמפיין והציבור מעניש אותם והם יורדים בסקרים".
אצל מי נמצא חיים כץ, אחד מראשי הוועדים הכי אימתניים?
"חיים כץ הוא שר מצוין, הביצועים שלו במשרד הרווחה הם מעולים. אין שרי רווחה שהגדילו את התקציב ככה. השאלה היא תפיסה של מפלגה. מי הדמות הכלכלית המובילה. הם הציבו את ניסנקורן".
"לא אמרתי מילה על עברו הצבאי של בני גנץ, אני מכבד אותו", המשיך סער. "זה לא עומד על הפרק. האם אדם חסר כל ניסיון פרלמנטרי הוא לבוא ולרצות להיות ראש ממשלה. זה כמו שטוראי ירצה להיות רמטכ"ל ישר". 

הוא הוסף כי "אני בשנים האחרונות הייתי מחוץ למערכת הפוליטית. נבחרתי בהחלטת חברי הליכוד לחזור להנהגה. עדיין לא שיחקנו שש-בש כמו בכחול לבן. אני רואה שיש שם אחווה ורעות, ברור שתהיה אחרי שהצליח לחלץ ממנו את ראשות הממשלה. אנחנו במערכת הפוליטית, לי ולנתניהו יש מערכת משותפת".

כשנשאל האם יהיה שר, השיב חבר רשימת הליכוד, כי "אתם הפרשנים כל כך יודעים הכל ומה יקרה. אני לא ניחנתי בסגולות הנבואיות שלכם. אני לא עוסק בזה עכשיו".