היועץ האסטרטגי משה דבי התייחס היום (ראשון) לקמפיין הבחירות של הליכוד, וטען כי "נתניהו לא רק קוסם, הוא אלוף". בראיון בתכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM הוא הסביר: "אף אחד לא יודע לעשות קמפיינים כמוהו. יש לנו עוד מספיק זמן לבחירות, אך אני סבור שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא".



"היה שלב בו זה התנדנד, אך עם קמפיין מאוד חכם ומהיר של נתניהו והליכוד לעומת חוסר הבנה בקמפיינים בכחול לבן זה התייצב", הוסיף דבי. "בכל הזדמנות שהייתה להם להבקיע גול מול שער ריק הם פספסו". 




במסגרת זו, לדבריו, בכחול לבן היו צריכים "לתת לנתניהו פטיש בראש על כל המלצה של היועץ המשפטי לממשלה כנגד נתניהו ולהציג את אותו כחלש בביטחון לאחר ששני טילים נורו לכיוון תל אביב". 

היועץ האסטרטגי הסביר כי "כל מה שצריך זה להעביר שני מנדטים מצד אחד לשני. הם לא יוכלו להעביר חמישה מנדטים". כשנשאל האם האיחוד הוא טעות, השיב: "התשובה היא מורכבת. האיחוד היה האפשרות היחידה כדי לבנות סיכוי להחליף את נתניהו. אחרי האיחוד הם קפצו 38 מנדטים, אך הליכוד לא איבד מכוחו. הקולות לא זזו מהגושים. גם הימין החדש של בנט ושקד נחלש מאוד".

מה נראה בסקרים הקרובים לאחר הפרסומים על הפריצה לטלפון של בני גנץ?
"מה שמעניין הוא איך אתה מנהל את אפקט הטלפון. הוא עשה מסיבת עיתונאים בתגובה לירי הטילים. שיציג את תכתובות הוואסאפים וישים את הדברים מאחוריו.

בתוך כך, הוא התייחס גם לפריצה האיראנית לטלפון של גנץ, ולבחירת נתניהו להתראיין מיד לאחר הפרסומים על הקלטת הלוהטת שלו. "בגדול זה היה נכון מבחינתו של נתניהו", קבע דבי, שהוסיף: "הוא הודה ושם את הנושא מאחוריו. נתניהו הוא אלוף. יודע לנהל קמפיין וליישר את כל אנשי המפלגה שלו. הם עולים לשידור ושורפים את כל הפריים טיים ומעבירים את דף מהמסרים כפי שצריך בקמפיין בחירות. פעם ראשונה שראינו סוף סוף את חברי כחול לבן שהשכילו להתראיין. כחול לבן צריכים להגיד מה היה ולשים את הדברים בצד ולהתחיל בקמפיין נגד נתניהו בלי הפסקה, ולהראות איך בנקודות שהוא מציג כחוזקה הוא דווקא נתפס כחלש. שיעשו לו את מה שהוא עושה להם. גם את בנט הייתי מכניס לאותה העגלה, הם בממשלה ובקבינט ותוקפים את אלו שבאופוזיציה".