יו"ר מפלגת צומת, אורן חזן, הצהיר הבוקר (חמישי) בראיון בתכנית מיוחדת לפורים של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM כי הוא "הממשיך של רפול (רפאל איתן)". בראיון נוסף שערכו השניים עם חבר רשימת זהות, גדי וילצ'רסקי, הוא הסביר כיצד המפלגה תעבור את אחוז החסימה: "אנחנו נסתכל למצלמה ונגיד שהסאחים נוהרים לקלפיות".
"בכנסת זה פורים כל השנה", קבע חזן, שהסביר: "כולם תמיד מתחפשים ומשקרים". בהתייחס למצב הרע של המפלגה בסקרים, הבהיר: "לא סוקרים אותנו. השם אורן חזן בראשות צומת בכלל לא מופיע באופציות. אם יש אנשים שרוצים להצביע לי זה כי הם מאמינים בי. משה גרין קיבל את צומת מרפול וראה אותי האדם הנכון. אני הממשיך של רפול, יש לי רשימה מעניינת ובלי כוכבים. כוכבים יש רק בשמיים".
 
למה הארכת שיער?
"הארכתי את השיער כי רציתי להתחפש לטראמפ. הגעתי לספר ובסוף הלכה התספורת".


 

גדי וילצ'רסקי שוחח אף הוא עם ענת וינון בתכניתם ב-103FM. "במילא המדינה מסתיימת", אמר וילצ'רסקי בפתח דבריו, ותהה: "של מי היה הרעיון לתת מדינה ליהודים. מה הם חשבו? קיבצו את כל התחמנים למדינה אחת. כולם דופקים את כולם. ימינו ספורים".
 
עישנת פעם קנאביס?
"רק פעם? חצי מהעם חי על קנאביס. כל העם צריך קנאביס רפואי כי כל העם הזה חולה".
 
מדהים שמדברים בפתיחות כזו על קנאביס. מה צריך לקרות כדי שזה יהיה חוקי?
"מספיק חמישה מנדטים. אנחנו נסתכל למצלמה ונגיד שהסאחים נוהרים לקלפיות. אבל אני מסכים שקנאביס צריך להיות מותר מגיל 21, ככל שנוציא את הראש מהאדמה נדע איך להתמודד עם זה. כל דברים הרעים שקורים היום הם בגלל שהקנאביס לא חוקי היום. כמו שיש חינוך מיני צריך לעשות שיעור על שימוש נכון בקנאביס. מאז הטלגראס הביזנס מתחלק בין פחות סוחרים. סך הכל עצרו רק 40".

תכנסו לכנסת?
"בטח אני מקום 18".