ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הנחה את פרקליטיו לתבוע דיבה את יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ ומספר 3 ברשימה משה יעלון, בעקבות מה שהגדיר כ"עלילת הדם שהם מפיצים נגדו", זאת על רקע התבטאויותיהם נגדו בנושא פרשת הצוללות. מי שהרים את הכפפה וענה לנתניהו בסרטון משלו היה יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, שהודיע על הסרת חסינותו וביקש מנתניהו להגיש תביעה גם נגדו.

 
בפוסט בפייסבוק הסביר נתניהו: "הקריאה ״בוגד״ נגדי מצד לפיד, גנץ ויעלון היא הסתה חמורה שאסור לעבור עליה לסדר היום. השקרים של לפיד, גנץ ויעלון הם חציית קו אדום, בנושאים הרגישים ביותר הנוגעים לביטחון ישראל. לכן הנחיתי את פרקליטיי לתבוע אותם דיבה".

לפוסט הוא צירף סרטון, וכתב: "הנה העובדות הנכונות שסותרות את עלילת הדם של לפיד וגנץ נגדי. אני מבקש שתשתפו את הפוסט הזה, כי אסור לתת לשקר לנצח".
 
 

בסרטון שפרסם לפיד בתגובה הוא אמר: "ביבי תתבע אותי, אתה יודע שלא קראנו לכם בוגד. אני מודיע לך חגיגית. אני מסיר את חסינותי תתבע אותי כי שנינו יודעים שאפילו בסרטון הקצר שהעלית היו אין ספור שקרים...מר נתניהו. אני מסיר את חסינותי, עומד מאחורי הדברים. תתבע אותי!".

כזכור, לפני שלושה ימים אמר יו"ר מפלגת תל"ם כי "פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו". בראיון בכאן ב' הוא הסביר כי ייתכן ש"מישהו הפחיד את מנדלבליט, ואמר לו שישראל תיפגע ביטחונית אם תתגלה שחיתות בפרשה, משום שבמקרה כזה גרמניה לא תוכל למכור לנו צוללות".

גנץ עצמו התייחס אף הוא לנושא, ואמר בראיון בחדשות 13 כי "הגילויים האחרונים, גם בענייני הכספים שאני מניח שיבדקו, גם בענייני האופן שבו התקבלו החלטות והתזמונים שלהם לצערי הביאו אותי למקום שבו האמונה הגדולה שלי שאף אחד בדרג המדיני לא עושה שיקולים פרט לשיקולים לאומיים קיבלה חבטה קלה. אני מצטער, אני לא יודע מה קרה לאיש. הוא זז מהכביש ואני לא מבין מה קרה לו".