ראש הממשלה בנימין נתניהו הסיר מדף הפייסבוק שלו את הסרטון הלועג לפציעתו של עיתונאי "החדשות" אמנון אברמוביץ' במלחמת יום הכיפורים. עם זאת, הסרטון עדיין מופיע בדף הליכוד. כזכור, המערכון המדובר מציג את השחקן יוסי וידר, שעליו הולבשו פניו של פרשן חדשות קשת 12, אמנון אברמוביץ' בעזרת פילטר החלפת פנים. הפילטר והאיפור שעל פניו של וידר, עימו שדה שוחח במהלך המערכון הראו באופן נלעג, לטענת צופים רבים של ערוץ התעמולה, את כוויותיו של אברמוביץ'. 

בפתח המערכון השחקן המגלם את אברמוביץ' פונה לשדה ושואל אותו "איך אני נראה?", ובתגובה, שדה עונה לו "נראה טיל, אמנון". אמירה זו, עוררה סערה ברשתות החברתיות וגררה גל של תגובות נאצה נגד שדה ושידורי הליכוד טי.וי.
בעקבות הרעש התקשורתי ברשתות החברתיות וגינויים של עיתונאים וגולשים רבים, התנצל אלירז שדה על הסרטון בפוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, בו כתב: "חשוב לי להבהיר לאלו שלא הבינו את הבדיחה או בחרו לא להבין אותה. אנחנו נמצאים בעידן שלא משנה מי אתה או מה עשית בחייך, בסוף הכי חשוב לך זה איך אתה נראה, ולאו דווקא חיצונית אלא איך אני עובר? איך אני יוצא? ברמה השטחית, עידן האינסטגרם".

"כשצילמנו את המערכון לא עלתה בדעתנו המחשבה שכך זה יפורש ויתכן שטעינו בלשוננו", הסביר שדה, "חשוב לי לציין שכנראה ובתום לב לא התייחסנו לנראותו הספציפית של אמנון בקיום המערכון, כי אנחנו רואים באמנון מיליון ערכים שונים שמרכיבים את דמותו כפרסונה בכירה בתקשורת הישראלית".