יו"ר איגוד הפסיכיאטריה בישראל, ד"ר צבי פישל, יוצא נגד ראש הממשלה נתניהו בשל סרטוני הליכוד נגד יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, בני גנץ, בהם מוצג גנץ כלוקה בנפשו וכי "איבד את זה". קמפיין הליכוד החל ביומיים האחרונים בעקבות הראיונות שהעניק גנץ לתקשורת בזמן ששהה בוושינגטון.
"אדוני ראש הממשלה, תתבייש לך", אמר פישל, "אני קורא את הטקסטים שיוצאים מבית מדרשך וחושכות עיני. הייתכן שהמנהיג של המדינה שלנו, נבחר ציבור, זה שאמור להוות מודל לחיקוי לכולנו - עושה שימוש במונח "אי שפיות" כדי להשפיל יריב פוליטי, וכדי לפגוע בתדמיתו הציבורית?"
עוד הוסיף: "אדוני ראש הממשלה, התבלבלת. חולה פסיכיאטרי הוא חולה כמו כל החולים במדינת ישראל. הוא לא מושא ללעג ולא להוקעה. סטטיסטית שליש מהציבור זקוק או יזדקק לטיפול נפשי בשלב כזה או אחר בחייו. גם אם אנחנו לא יודעים זאת, כולנו מכירים אנשים עם בעיות פסיכיאטריות ברמה כזו או אחרת, אנחנו פשוט לא יודעים את זה. מחלה נפשית היא לא כינוי גנאי, והיא לא אמצעי מעוות כדי להשפיל אדם אחר. היום זה הם, מחר זה עשוי להיות כל אחד מאיתנו".

"אגב, מכיוון שאתה משמש כשר הבריאות, אתה בוודאי אמור לדעת שמערך בריאות הנפש נמצא במצב של קריסה והרעבה תקציבית. המצב במחלקות הסגורות, בבתי החולים הציבוריים הוא קריסה מוחלטת".