טיוטת תביעה הדיבה, בסך מיליון שקלים נגד יריביו הפוליטיים בני גנץ, משה יעלון ויאיר לפיד ממתינה על שולחנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כבר שבוע ללא מעש. זאת למרות שנתניהו הצהיר לפני טיסתו לארצות הברית כי הוא הנחה את פרקליטיו להגיש תביעה נגד גנץ, יעלון וח"כ לפיד על רקע טענותיהם החמורות נגדו בפרשת הצוללות ורמיזתם כי בגד בביטחון המדינה עבור בצע כסף. 
ממידע שהגיע לידי מעריב עולה כי נתניהו החליט להקפיא את התביעה ונמנע מהגשתה, כיוון שפרקליטיו העלו חשש כי מדובר במלכוד בעייתי ומיותר מבחינתו, על רקע פרשת המניות שנבדקת בימים אלה בפרקליטות מיסוי וכלכלה. מלבד זאת, פרקליטיו אמרו לנתניהו כי הוא יצטרך להעיד ולהיחקר לפרטי פרטים על דוכן העדים על חלקו בפרשת הצוללות, ויחויב לאפשר ליריביו לנבור בפרטים שייתכן שלא יטיבו עמו ציבורית.
כיוון שהשיח הציבורי גם כך עבר מפרשת הצוללות לעניינים בוערים אחרים, סבר נתניהו כי אין תועלת רבה בהגשת התביעה שתחזיר את הנושא לסדר היום הציבורי.

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר בתגובה "שקר מוחלט. התביעה בהכנה ותוגש בקרוב". האם פרסום הכתבה יוביל את נתניהו להגיש בכל זאת את התביעה? נמתין בסבלנות.