יו"ר הימין החדש לצד נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד, תקפה הבוקר (שני) בתכנית של אילה חסון ב-103FM את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמרה כי "הציבור לא קונה את קמפיין הגוועאלד המזוייף שלו". כמו כן, היא הכריזה כי "פייגלין סגור עם נתניהו".



"נדרש גוש ימין גדול", קבעה שקד, שהבהירה, למרות הביקורת על ראש הממשלה, כי "אמליץ על נתניהו אם יהיו לו 61 ממליצים. כולם רואים בסקרים הפנימיים שגוש הימין חזק מאוד ונתניהו הוא ראש הממשלה הבאה. השאלה אם מפלגות הימין יקרסו".  




בתוך כך, שרת המשפטים בטוחה כי "פייגלין סגור עם נתניהו, אחרת נתניהו היה מנסה לקחת לו את המנדטים. פייגלין בירידה כי הוא מציג מדיניות פייק הרסנית ולא מציאותית. אין לו רקורד של עשייה. כשהיה לו כוח פוליטי הוא העדיף לתת אותו לחיים כץ, שנתן אותו לוועדים שהיום הוא נלחם נגדם כביכול. אני מקווה שהציבור לא יקנה את החתול בשק ואת הבלוף".

ליברמן יכול להיות פתוח להצעות וגם כולנו של כחלון.
"ליברמן וכחלון הם לא אנשים שקרנים, אני מכירה אותם שנים. אולי כחלון ירצה לחזור לליכוד, אבל ליברמן זה עניין של אינטרסים. אני לא מכירה פוליטיקאי שאומר עשרות פעם דבר אחד ובסוף עושה דבר אחר".
 
אני לא מכירה פוליטיקאי שלא עושה בדיוק את הדבר הזה. איך אישה רצינית כמוך נגררת למחוזות האלה?
"אני אישה חזקה ועצמאית, אני לא צריכה את כל חוות הדעת".
 
אני לא מקנאה בכם על מה שאתם צריכים לעשות כדי להיבחר. מה קורה באמת מאחורי הקלעים?
"מה לעשות, אתם כל הזמן מדברים על גנץ וביבי. אנחנו צריכים לעשות דברים יוצאי דופן כדי לחדור לתקשורת. 24 לפני הבחירות צריכים שימין ערכי יתמוך בנו".