חבר הכנסת עפר שלח (כחול-לבן) תקף הבוקר (שני) בתכנית של אילה חסון ב-103FM את יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, שלדבריו, "יורה בתוך הנגמ"ש". מלבד זאת, הוא הצהיר כי "למעלה מחצי מהעם רוצה חילופי שלטון", והוסיף: "כל מה שחשוב זה שנתניהו לא יהיה גוש חוסם, הוא יודע ששלטונו נמצא בסכנה". לדבריו, "מצבנו טוב, אך אנחנו עובדים כדי שמצבנו יהיה עוד יותר טוב וכדי שבני גנץ יהיה ראש הממשל הבאה".


איילת שקד טוענת שלא יהיו לכם 61 ממליצים.
לכל אחד יש את העניינים שלו. כדי לממש את השינוי שמרבית הישראלים רוצים אנחנו צריכים לנצח. הדבר הראשון שצריך לעשות זה לגרום לכך שהנשיא יקרא לבני גנץ ויטיל עליו את הרכבת הממשלה. אנחנו צריכים פער של מנדטים מהליכוד ושלנתניהו לא יהיה רוב של 61 ממליצים. קול לכחול לבן מבטיח את שני הדברים האלה".
 



שלטון הימין בסכנה?

"בוודאי. למעלה מחצי מהעם רוצים חילופי שלטון".

גנץ לא עשה טעות בנוגע לרוסים שהאזינו לטלפון שלו? 
"לקחו דברים שנאמרו בשיחות פרטיות ואני לא יודע כל כך באיזה הקשר. אדם שמבין שפרצו לטלפון שלו ושרודפים אחריו באופן נמוך ואישי באופן כמעט חסרת תקדים. זה אדם שהיה רמטכ"ל ושירת את המדינה 40 שנה בצה"ל".
 
הנזק הכי גדול התחולל בהדלפת השיחות.
"אנחנו לא עסוקים בזה".

יש לך וירוס בתוך הבית ואתה לא רוצה למצוא אותו?
"ההדלפות הללו לא היו טובות אך אנחנו רואים את המספרים בסקרים ונראה שבסופו של דבר זה לא מה שגרם נזק אמיתי. בתוך קמפיין מתעסקים בדברים החשובים באמת".
 
מה תאמר לאבי גבאי שמתקומם ולא יכול לצאת נגדכם. הוא טוען שאתם מנסים לחסל אותם.
"המטרה היא להחליף את השלטון. הקמפיין של אבי גבאי לביטול הרוטציה הוא קשקוש כי הסקרים מראים שאין בזה פגיעה אלקטוראלית. זהו חלק מהדבק של כחול לבן. בלי החיבור בין חוסן לישראל ליש עתיד אין אלטרנטיבה שלטונית. הלכנו למהלך הזה שלא היה פשוט לאף אחד כדי להיות אלטרנטיבה שלטונית. מי שמנהל כאן מערכת בחירות אישית ותוקף באופן אישי כשהוא יורה בתוך הנגמ"ש זה אבי גבאי ומפלגת העבודה".