העיתונאי בן כספית התייחס הערב (שלישי) למצבן של המפלגות השונות לקראת רגע ההכרעה בבחירות 2019. בפאנל הבחירות של חדשות 13 הוא אמר כי "מפלגת העבודה בקנבליזציה מטורפת, אתמול בסקרים שלהם הם היו 7-8. בסוף עלול להיווצר מצב שמרצ תתחסל, העבודה תתגמד ונתניהו יהיה ראש הממשלה. לדבריו, "כל מי שייכנס או לא ייכנס משפיע על כל המפה. עוד שאלה היא מי ימליץ על מה".

"אני חושב אף אחד לא יהיה פה עם קואליציה", הוסיף כספית. "אחוזי הצבעה נמוכים, לדעתי, מקורם במעוזי הליכוד. תמיד יהיה לנתניהו את הערבים. ב-2015 הוא אמר שהם נוהרים, ועכשיו הם לא באים ושוברים את הגוש של הצד השני. מה זה לא להצביע? איזו מן מחאה זו? צריך ליישם את הזכות האזרחית ולשים פתק בקלפי".
מפלגת הליכוד הודיעה היום (שלישי) אחר הצהריים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביטל אירוע בחירות באשדוד, וכינס דיון חירום במעון רה"מ בירושלים, בהשתתפות מטה הבחירות ונציגי השטח, זאת בעקבות דיווח שקיבל על אחוזי הצבעה נמוכים במעוזי הליכוד. גם בכחול לבן בחרו באסטרטגיה דומה, והפיצו סרטון בו יו"ר המפלגה, בני גנץ, נשמע באומרו כי "הנתונים טובים אבל לא מספיק. אנחנו חייבים להתאמץ יותר. הליכוד מפיץ שקרים. אסור לנו להתבלבל, צריך להתאמץ, לוודא שהפתק בקלפי תקין ולעזור לנו להביא את הניצחון".

מי שפתחה בקמפיין דומה היא מפלגת העבודה, שהחלה לשלוח הודעות לאזרחים רבים, בהם נכתב: "כאן איציק שמולי, עמיר פרץ ושלי יחימוביץ' פונים אליכם בצורה ברורה: הצילו את מפלגת העבודה. השקרים של כחול לבן מצליחים. אסור לפרסם סקרים אבל יש סכנה אמיתית שמפלגת העבודה תימחק. תצילו את הבית של כולנו".