איש התקשורת, אראל סג"ל, התייחס הבוקר (רביעי) בתכניתו ב-103FM להכרת ראשי הימין החדש, נפתלי בנט ואיילת שקד, בהפסדם בבחירות, ואמר כי "היה כאן את חטא ההיבריס, והם קיבלו שיעור. איילת שקד צריכה להתפקד לליכוד ולהתקדם משם". 

"יש הבנה שזה נגמר, אתמול גם היה רגע עצוב של הבחירות בהודעת ההפסד של איילת שקד ונפתלי בנט", אמר סג"ל בפתח דבריו. "הימין הדתי הליברלי מאבד יחד עם פייגלין בין שניים לארבעה מנדטים, וזה משמעותי מאוד. מדובר בשני שרים שעשו לא מעט. גם אם יש לי ביקורות עליהם".
 
"אני חושב שהקמפיין של הימין החדש היה מזעזע", הוסיף העיתונאי. "החטא הקדמון היה הנטישה של הבייס והמחשבה שאפשר לייצר מפלגת עם חדשה, ימנית-חילונית-דתית מימין לליכוד. אם הם היו נשארים בבית היהודי הם היו עוברים את אחוז החסימה. לא אהבתי את הדרך שבה זה נעשה. היה כאן את אפקט ההיבריס והם קיבלו שיעור. אני לא יודע איך נפתלי בנט מתכוון להמשיך, אך איילת שקד צריכה להתפקד לליכוד ולהיות במפלגת הימין הגדולה ולהתקדם משם. הקמפיין שלהם היה מקושקש ומבולבל. איילת בתקופה הנתונה הייתה יותר פופולרית והייתה צריכה לעמוד בראש. המסר שלהם לא היה ברור, בין עזה לבית המשפט עם סרטונים מצחיקים. סרטונים מצחיקים זה של בחירות 2015".


לדבריו, "בחירות הם סוג של תאטרון. לפני חודש חשבתי ששקד ובנט היו צריכים לצאת לקמפיין געוואלד משלהם. הם היו צריכים להבהיר שהימין החדש לא יעבור ללא הצבעה. במקום הם עשו שיר מטומטם על בג"ץ, אתם נורא כישרוניים עם במאי מדהים ועושים קומדיה, אבל אתם לא מועמדים לאוסקר. אתם רוצים לעבור בחירות. זה יירשם ככישלון והשאלה לאיזו דרך חדשה יצאו האנשים המאוד מוכשרים הללו. אני גם חושב שאיילת היא פרוספקט להנהגה".

"אפשר לומר גם שהשותפות בין בנט ושקד הגיעה לקיצה באופן טבעי", המשיך סג"ל. "יש שם חברות, אך הגיעה השעה לפרק את החבילה. אם איילת רוצה להגיע להנהגה ובנט בכיר ממנה היא לא תוכל לעשות זאת".

על רה"מ אמר סג"ל: "לנתניהו יש חזון לחזק את עוצמתה של מדינת ישראל כמי שמשפיעה על ההיסטוריה. כדי לרוץ ביום הבחירות ולקרוא לאנשים בחוף הים בנתניה לצאת להצביע אתה צריך את התחושה שהמדינה תלויה בך ושאם אתה לא שם אז יקרה משהו למדינה. אנשים מהשמאל חוטפים עליי ג'ננה כשאני אומר שהוא שליח השם. הוא שליח ההיסטוריה היהודית והוא רואה את עצמו ככזה".
 
לטענתו, "הרבה אומרים על נתניהו שהוא רק מכבה שריפות ושאין לו אסטרטגיה. אני חושב שמסתכל על המזרח התיכון וחושב שכל קביעת אסטרטגיה היא טקטיקה עם שיגעון גדלות ולא תכפה על המציאות את התוכנית הגדולה שלך. ראינו מה קרה באוסלו. בן גוריון היה יכול להחזיר את המשולש לירדן ולא הסכים. ביבי בעיני הוא הרבה יותר בן גוריון מבגין. ביבי היה מבצע את הסכם השילומים. הוא היה מבין שצריך לעשות את זה. הניתוח שלו ריאלי כמו בן גוריון".