יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', תקף הבוקר (שני) את ח"כ סתיו שפיר (המחנה הדמוקרטי), זאת על רקע ציוץ שכתבה בעקבות אירוע הדקירה סמוך למקלט ללהט"ב בתל אביב. במסגרת זו, כינה אותה סמוטריץ' "טיפשה" ו"כלומניקית". 

אמש כתבה שפיר בחשבון הטוויטר שלה כי "הסכין שדקרה השבוע נער בן 16 היא אותה סכין שדקרה את מאיה ב2018, אותה סכין שרצחה את שירה במצעד הגאווה. אותה שנאה שרצחה את ניר וליז בברנוער. שנאה שמתודלקת על ידי רבנים, שרים וח"כים. שנאה שהופכת את הקהילה הגאה לאזרחים שלא יכולים לצעוד בביטחה בישראל. לא עוד. קמים ומשנים את זה ביחד".

חה"כ הימני לא נותר אדיש לדבריה, והשיב בציוץ משלו, בו כתב: "הטיפשה שכתבה את הציוץ ההזוי הזה היא אותה כלומניקית שיכולה להתחרות עם אביגדור ליברמן באפס הישגים בפוליטיקה, אותה חסרת אחריות שלא מפסיקה להסית ולהפיץ שנאה, אותה זגזגנית שעושה פוליטיקה צינית על הגב של כולנו, אותה פלגנית שבנתה את עצמה על יצירת ריב ומדון בין אוכלוסיות. אותה סתם שפיר".

מ"המחנה הדמוקרטי" נמסר בתגובה: "לא בצלאל ׳מצעד הבהמות׳ סמוטריץ׳ ולא השר ׳טיפולי ההמרה׳ פרץ טרחו לגנות את פשע השנאה נגד קהילת הלהט״ב. חלילה  לא פעלו להקצות משאבים להילחם בשנאה. כל מה שיש לסמוטריץ׳,פרץ וחבריהם למפלגת הרס הדמוקרטיה להציע זה מיזוגניה עתיקת יומין, שנאת חינם לכל מי שהוא לא הם. לא תחזירו את ישראל לימי דוד המלך. בכם נילחם - אתכם ננצח".