האם מעמדו של בנימין נתניהו בראשות הליכוד מתערער? על פי פרסום בחדשות 13 הערב (ראשון) יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ואנשים מטעמו מדברים בשבועות האחרונים עם ח"כים ושרים, חלקם לא שוחחו עם אדלשטיין תקופה ארוכה, על תרחישים אפשריים בנוגע ליום שאחרי הנהגתו של נתניהו.

על פי הפרסום אדלשטיין מראה לח"כים איתם הוא נפגש סקר המראה על הפופולריות שלו למרות שהוא מסייג כי הוא אינו עוסק בדברים אלו. שרים אחרים בליכוד טענו כי בקרבתו של אדלשטיין מתכוננים לכיבוש הליכוד ובעקבותיו את השלטון. 
מלשכת יו"ר הכנסת נמסר בתגובה לדיווח כי "הידיעה מופרכת מתחילתה ועד סופה. אדלשטיין הבהיר כבר שרה״מ נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה - ולא יהיה מועמד אחר, לא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות. הניסיון לתקוע טריז בתוך הליכוד ולהטיל דופי במוניטין של היו״ר אדלשטיין ובקשר החם שלו עם נתניהו לא יצלח".

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר בסוף השבוע כי אדלשטיין הוא מועמד אפשרי להחליף את נתניהו בראשות הליכוד, זאת על רקע סירובו לשתף פעולה עם נתניהו בהרכבת ממשלה חדשה. במהלך היום ביצעו בליכוד החתמה של כלל מועמדי הרשימה במקומות הריאליים המצהירים כי נתניהו הוא המועמד היחיד של המפלגה לראשות הממשלה.