מסר לראש הממשלה: יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הבהיר הבוקר (רביעי) בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי מפלגתו "לא תוותר על מילימטר אחד בחוק הגיוס גם לאחר הבחירות". 

"אלפי משפחות במדינת ישראל מלוות השבוע את בניהן ובנותיהן לבקו"ם לגיוס אוגוסט הגדול, בהתרגשות ובגאווה גדולה מהולה בחשש", כתב יו"ר ישראל ביתנו בפתח דבריו. "השיוויון בגיוס לצה״ל, כצבא העם, הוא ערך עליון. זהו חלק מחובתנו הדמוקרטית ועוד יותר מכך, חובתנו למשפחות המתגייסים ולחיילי צה״ל בעבר ובהווה באשר הם".
 
"כל מי שאוזנו לא הייתה כרויה, זה הזמן לשמוע חזק וברור: לא ויתרנו על חוק הגיוס, לא לפני הבחירות באפריל השנה, לא במהלך מערכת הבחירות ולא לאחר הבחירות", הוסיף ליברמן. "לא נכנסנו לממשלה בגלל שלא הסכמנו להתפשר על שום פסיק או אות בחוק ולא נוותר על מילימטר אחד בחוק גם לאחר ה-17 בספטמבר. רק בממשלה לאומית ליברלית רחבה נוכל להעביר את חוק הגיוס ככתבו וכלשונו ולהביא פתרון לסוגיה ארוכת השנים".


אתמול אמר ליברמן בראיון ב-103FM כי "אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, כולם ירצו שמישהו אחר ינסה". הוא ציין גם כי "ראש הממשלה לקח את בעיית עזה והפך אותה לאיום אסטרטגי – הפעלת אלימות משתלמת להם, הם משיגים כוח. ולחמאס בקצב ייצור של רקטות שמגיעות עד חדרה, בכל לילה הם עושים ניסויים לעבר הים. חמאס יקבל רוב של 70% הוא בונה תשתית ומשתלט על איו"ש".

מי שמסתמן כלשון המאזניים בבחירות הקרובות הסביר גם כי "אני לא מצטרף לממשלה צרה, זאת צרה גדולה למדינת ישראל. המדינה זקוקה לממשלה רחבה, לא אצטרף בעד שום רוטציה או שום חוק לממשלה צרה. לכחול לבן יימצא הפטנט, הם יקבלו חופש הצבעה לגבי החסינות והכול יבוא על מקומו".