נתן אשל, ראש הסגל לשעבר בשלכת ראש הממשלה ואיש סודו של בנימין נתניהו, הכחיש היום (שלישי) לחלוטין את דבר מעורבותו במגעים שהתקיימו, לכאורה, בין מקורבי איילת שקד לבין אנשי הליכוד, כפי שפורסם בהארץ. "לא מכיר את הנושא, ולא רק שלא הייתי מעורב בנושא, גם לא ידעתי שמתקיים שיח כזה", מסר אשל למעריב אונליין.



גורמים בליכוד טוענים שמספר אנשים במפלגה עמדו בקשר עם איילת שקד ונפתלי בנט במועד שקדם להקמת מפלגת ימינה, ביניהם ח"כ דוד ביטן. עם זאת, הגורמים המעורים בפרטים סבורים כי לא אנשי הליכוד עומדים מאחורי ההדלפה. "כל השיח סביב תיקי ראש הממשלה וסביב אביחי מנדלבליט לא טוב לליכוד, הוא גורם רק נזק. לכן סביר להניח שההדלפה הגיעה מצדם של אנשי מפלגת ימינה. יש שם מספיק חברים שלא קידמו בברכה את הצבתה של איילת שקד בראש הרשימה המאוחדת". 
איילת שקד. צילום: גילי יערי, פלאש 90
איילת שקד. צילום: גילי יערי, פלאש 90

בהתייחס לפרסום המדובר, לפיו מקורבי שקד הציעו, לכאורה, דיל לליכוד, שבמסגרתו שרת המשפטים לשעבר תתמוך במתן חסינות לנתניהו בתמורה לשריונה ברשימת הליכוד, אמרו אותם גורמים כי הדבר היחיד שאנשי שקד יכלו להבטיח, לכאורה, הוא נכונותה של שקד להצביע בעד החסינות, אם העניין אכן היה עולה להצבעה במליאת הכנסת.
 

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה: "הליכוד ממשיך לפגוע בגוש הימין, אין שחר לדברים".