ברוך מרזל (עוצמה יהודית) התייחס הבוקר (שני) בראיון בגלי צה"ל להחלטת בית המשפט העליון לפסול את מועמדותו, כמו גם את זו של יו"ר להבה בנצי גופשטיין, בבחירות הקרובות. הוא תקף בחריפות את בית המשפט העליון, ואמר כי "בעולם הבא שופטי בג"ץ יהיו עפר לרגלי גופשטיין". 

לדבריו, "כשאני נכנס לבית המשפט העליון אני רואה שופטים כמו פוגלמן, עמית, מזוז וקרא, וכל מיני כאלה שופטים שהם אנשי שמאל קיצוניים שעוינים כל דבר דתי. אני אמרתי שמות של שופטים.. תחפש פעם פסק דין שלהם שהוא בעד היהדות, בעד הימין. רק בשבוע שעבר מזוז ביטל בניגוד לחוק מינוי של מנכ"ל, הוא לא סופר אף אחד".
אני חייב לעצור אותך. הוא לא ביטל בניגוד לחוק.
"נכון, הוצא צו על תנאי, אבל זה בניגוד לחוק. אתה חושב שהחוק מעניין אותו?".

בן גביר. "הם מפחדים שנכבוש את השלטון". צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90
בן גביר. "הם מפחדים שנכבוש את השלטון". צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90
אם אתה מאמין שכל הערבים הם אויבים, אתה לא יכול לכהן בכנסת במדינה דמוקרטית.
"אני מבהיר את דבריי, אני לא חושב על כולם, אני לא מכליל את כולם, והם יודעים שאני לא מכליל. הם מפחדים שאנחנו נכבוש את השלטון. יודעים שאם עוצמה יהודית עוברת, אז אין שלטון ימין. לכן, הם פסלו אותנו. הפסולים פסלו את הכשרים. כל השופטים יחד יהיו בעולם הבא עפר לרגליו של בנצי גופשטיין, איש צדיק שתוך כדי הדיון הלך והציל יהודייה מעזה. השופטים האלה הם יהודים שמנסים להרוס את היהדות של המדינה הזו". 
את דבריו חתם באומרו כי "אני מתעסק בדברים שאני שמח בהם, הכנסת אף פעם לא הייתה פסגת שאיפותיי, ביקשו ממני לרוץ, אבל עכשיו ארתם עוד יותר ללכת בדרך של האמת, בדרך של התורה הקדושה, על אפם ועל חמתם של כל שונאי ישראל".