יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך ראיון בוועידת המשפיעים של חדשות 12, ואמר כי "גם היום יש לי יותר חברים בליכוד מאשר לנתניהו". 

"לא הבנתי מה הקשר של נתניהו לימין, הוא נכשל מול הטרור ומעדיף לשלם להם פרוטקשן מדי חודש", אמר יו"ר ישראל ביתנו בפתח דבריו, והוסיף: "אם נתניהו לא יביא 61 ממליצים למחרת יחליפו אותו".

לטענתו, "אף אחד לא יתמוך בפיזור הכנסת בפעם שלישית. נתניהו הביא את זה פעמיים - פעם ראשונה בדצמבר בלי שום התראה. בפעם השנייה נתניהו יכול היה להעביר למישהו את האפשרות אחר אבל העדיף ללכת פעם שנייה לבחירות. בפעם שלישית כבר אף אחד לא יתמוך".
 
ליברמן המשיך להתייחס ליחסים האישיים המתוחים בינו לבין נתניהו, ואמר: "אין לי שום בעיה איתו ואני לא פוסל איש, אבל ההכרעה האמתית בבחירות האלו זה לא בין נתניהו לגנץ, אלא בין ישראל ביתנו לישראל של סמוטריץ' פרץ דרעי וליצמן - ופה אנחנו נלחם".
 
כשנשאל על יו"ר כחול-לבן, אמר השר לשעבר: "אני לא סומך על בני גנץ. בעבר הוא אמר שהחרדים יקבלו דף ריק והם יכולים למלא אותו. מפחיד אותי שבסוף זו תהיה ממשלה של נתניהו, החרדים ובני גנץ שר ביטחון. כנתניהו יעשה הכל כדי לשרוד, גם אם יצטרך למנות את איימן עודה כשר החוץ. הכי מפחיד אותי ממשלה של נתניהו עם החרדים, וגנץ שר ביטחון".

"אנחנו ישבנו שנים עם החרדים בקואליציה כל עוד שמרנו על סטטוס קוו", אמר עוד ליברמן בהתייחס להתנגדותו להקמת הממשלה הקודמת. "בשנה וחצי האחרונות הייתה פגיעה בלתי פוסקת בסטטוס קוו כי החרדים הבינו שנתניהו בן ערובה אצלם"

את דבריו חתם באומרו: "כשאני מסתכל על כל האתגרים שניצבים מולי, גם בתחום הכלכלי, גם בחברתי וגם במדיני - חייבים ממשלה ליברלית רחבה של ישראל ביתנו, ליכוד וכחול-לבן. בלי חרדים ובלי משיחיים. אגב, גם בלי מרצ".