מתקרבים לישורת האחרונה: במטה הרוסי של הליכוד החליטו לשנות את המסר לציבור חבר העמים, ופתחו הבוקר (שישי) בקמפיין, שבמסגרתו נפרסו יותר מ-100 שלטי חוצות של הליכוד בשפה הרוסית, תחת הכותרת: "רק הליכוד, רק נתניהו". בקרב אנשי מטה המפלגה טוענים כי מסקרים פנימיים עולה כי בשבוע האחרון התמיכה בליכוד בקרב הציבור הרוסי נמצאת במגמת עלייה. 



בליכוד הוחלט כי חברי המפלגה יתחילו להתראיין בכלי התקשורת בשפה הרוסית ולהעביר את המסר: "רוצה את נתניהו כראש ממשלה? הצביע רק ליכוד, כי ליברמן יביא את לפיד וגנץ".



מישראל ביתנו נמסר בתגובה: "בנימין נתניהו תמיד פונה לציבור דוברי הרוסית לפני הבחירות ושוכח מהם מיד אחרי הבחירות. הוא הבטיח פתרון פנסיוני ליוצאי חבר העמים ולא קיים, הבטיח דיור ציבורי ולא קיים. היום מי שמצביע ליכוד מצביע בעד ממשלת הלכה עם דרעי כשר הפנים, ליצמן בתור שר הבריאות ורפי פרץ בתור שר החינוך. מי שמצביע ישראל ביתנו מצביע בעד ממשלה לאומית רחבה שתורכב מישראל ביתנו, הליכוד, כחול לבן".
נתניהו ופוטין. צילום: רויטרס
נתניהו ופוטין. צילום: רויטרס

בתוך כך, נתניהו יבקר ברוסיה יומיים לפני מועד הבחירות, ב-15 בספטמבר. לפי גורמים ברוסיה, מיקום הפגישה עדין לא סוכם ותלוי בלוח הזמנים של הנשיא פוטין, כאשר נכון לעשיו שתי האפשרויות שעולות הן סוצ'י או מוסקבה.

מסקר מנדטים שנערך עבור מעריב, עולה כי הקרב בין שתי המפלגות הגדולות בישראל נותר צמוד. המדגם מצביע על תיקו בין הליכוד לכחול לבן, אך אף אחת מהן לא תוכל להרכיב ממשלה ללא ישראל ביתנו בראשותו של אביגדור ליברמן, הממשיכה להפגין יציבות מרשימה עם 10 מנדטים.

על פי הסקר, שנערך ב־4 וב־5 בספטמבר על ידי מכון סמית בהנהלת רפי סמית, אילו נערכו הבחירות היום, גוש הימין היה מקבל 56 מנדטים, 5 מנדטים פחות מהמטרה שהציב לעצמו ראש הממשלה בנימין נתניהו - להשיג 61 מנדטים ללא ליברמן. גוש המרכז־שמאל והרשימה המשותפת היו זוכים ל־54 מנדטים.