אזהרה יוצאת דופן: מספר 2 בכחול-לבן, יאיר לפיד, טען הערב (ראשון) בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, "מגייס ביריונים בשכר כדי להפחיד את המצביעים שלנו ביום הבחירות". 



"עוד ועוד ידיעות לפיהן ביבי מגייס חבורות של בריונים בשכר ליום הבחירות", כתב לפיד, שהוסיף: "הם משלמים להם כדי לשבש את ההצבעה ולהפחיד את המצביעים שלנו. ביבי לא עוצר באדום. חייבים לעצור אותו. התשובה היחידה - לצאת ולהצביע כחול לבן. והעיקר - לא לפחד כלל".



יו"ר המפלגה, בני גנץ, כתב מוקדם יותר בפייסבוק כי "מי שמערער על ההליך הדמוקרטי הבסיסי ביותר, לא ראוי להנהיג את המדינה. נתניהו רוצה לפגוע בלגיטימציה של תוצאות הבחירות העתידיות, ומכין את הקרקע לכאוס ביום הבחירות ואחריהן. כחול לבן תגבה כל החלטה של ועדת הבחירות המרכזית והיועץ המשפטי לממשלה, ותילחם למען טוהר הבחירות. את התשובה לנתניהו ניתן בקלפי".

דבריו של גנץ הגיעו בעקבות התבטאותו של נתניהו נגד עתירת כחול-לבן נגד הצבת מצלמות בקלפיות. נתניהו אמר כי "הם רוצים לגנוב לנו את הבחירות, ולא ניתן שזה יקרה". 



יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, צייץ בתגובה: "צו 8 מול הבריונים של ביבי. אותנו ביבי לא יבהיל! ביבי יכול רק לחלום שניתן לו לגנוב בחירות. אנחנו מגייסים עכשיו אלפי פעילים שיעמדו במגזר הערבי מול הבריונים של ביבי וידאגו שאחוז ההצבעה יעלה ולא ירד. מי שמוכן למשימה שיכתוב בתגובות ואנחנו נשבץ מייד. העבודה תנצח את ביבי!".

כזכור, לפני שבוע וחצי נפצעו באורח קל מאוד שתי פעילות כחול-לבן, לאחר שנורו מרובה צעצוע במהלך נאום שנשא לפיד ברחובות. שני חשודים, בני 16 ו-26, תושבי העיר, נעצרו על ידי המשטרה בחשד למעורבות במעשה.