במפלגת כחול לבן הגיעו למסקנה כי אחוזי ההצבעה הם שיכריעו את גורל הבחירות. לפיכך, הם מתכוונים להפעיל אלפי מתנדבים כדי להביא את התומכים מהבתים לקלפיות. על המבצע בשטח ינצח ח"כ בועז טופורובסקי, ראש מטה השטח של המפלגה, הוא אומר: "אנחנו רואים היום שיש שוויון בין הליכוד לכחול לבן. מה שישבור את השוויון יהיה מנגנון השטח שלנו. אנו נפעל בקלפיות, מחוץ לקלפיות ובשטח בכל רחבי הארץ, באמצעות מערך של אלפי פעילים ומתנדבים - כדי לעודד הצבעה". 
 
עיקר הפעילות תיעשה בערים כמו תל אביב, ראשון לציון, מודיעין, גבעתיים, חיפה, שם עיקר בסיס התמיכה של המפלגה."אחד המסרים המרכזיים שלנו הוא שנשיא המדינה יטיל את המנדט להרכבת הממשלה על המפלגה הגדולה ביותר, ולכן חשוב שכל מי שרוצה להחליף את שלטון נתניהו יצביע לנו", אומרים במטה.
פעילות ההמרצה תיעשה באמצעות שיחות טלפון. לשם כך גויסו מאות פעילים, שכבר מטלפנים ממספר מוקדים לבוחרים פוטנציאליים. 
 

ביום הבחירות תפעיל המפלגה מערך ממוחשב שיוכל לעקוב מי מבין התומכים הצביע ומי טרם עשה זאת. "אנחנו נעודד את האנשים לצאת ולהצביע, ומטה השטח יפעל להבאתם לקלפיות באמצעות צי גדול של מכוניות", מדגישים במטה. "בשורה התחתונה, המטרה שלנו היא שלכחול לבן יהיה מנדט אחד יותר מאשר לליכוד. שכן, לא מרצ ולא פרץ יוכלו להחליף את נתניהו - אלא רק כחול לבן".
 
שלטי החוצות והסרטונים ברשתות החברתיות יפיצו את המסר, לפיו "רק כחול לבן גדולה תוכל להרכיב ממשלת אחדות חילונית" - מסר שאומץ רק לאחרונה על ידי יו"ר המפלגה בני גנץ, ומאז מתווה את קמפיין המפלגה.