ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התראיין היום (שלישי) לתחנת רדיו "קול חי" החרדית ולתחנת "גלי ישראל", המזוהות עם הימין, זאת בניגוד לחוק האוסר על פוליטיקאים להתראיין לכלי תקשורת ביום הבחירות. כזכור, יו"ר ועדת הבחירות הורה לפוליטיקאים לא להתראיין עד סגירת הקלפיות מחשש לתעמולה ביום הבחירות.



בנוסף לכך, חברת פייסבוק השעתה את הצ’ט בוט של נתניהו. דוברת פייסבוק מסרה כי "אנו עובדים עם ועדות בחירות ברחבי העולם כדי לסייע בשמירה על טוהר הבחירות. המדיניות שלנו מציינת במפורש כי מפתחים נדרשים לציית לכל החוקים החלים במדינה בה האפליקציה שלהם זמינה. לכן, השעינו את פעילות הבוט לאור הפרה של החוק המקומי עד לסגירת הקלפיות". 



כידוע, לפי סעיף 129 לחוק הבחירות, מ-19:00 ביום שלפני יום הבחירות, ובכל יום הבחירות עצמו, לא תהיה תעמולת בחירות על-ידי אסיפות, תהלוכות, רמקולים או שידורים ברדיו ובטלוויזיה.



מוקדם יותר טען נתניהו, בניסיון לעודד את תומכיו להצביע, כי "התקשורת מדווחת שאחוזי ההצבעה גבוהים מכל הזמנים. היא לא מדווחת על כך שאחוזי ההצבעה הגבוהים הם במעוזי השמאל. אחוזי ההצבעה במעוזי הימין - נמוכים מאי פעם. מצביעי מחל - צאו להצביע עכשיו או שנקבל ממשלת שמאל עם המפלגות הערביות".



ברחבי הארץ נפתחו מאז 7:00 בבוקר 11,163 קלפיות, בהן יוכלו האזרחים לבחור את הכנסת ה־22 ולהכריע מי ירכיב את הממשלה הבאה - נתניהו או יו"ר כחול לבן בני גנץ. הקלפיות צפויות להיסגר בשעה 22:00, בעוד שביישובים קטנים, בבתי סוהר ובבתי חולים, הקלפיות פתוחות מ־08:00 עד השעה 20:00.