לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם - רועי קאשי.





רועי קאשי, 37, מתמודד על מחוז תל אביב ברשימת הליכוד לכנסת



"אני רועי קאשי, איש הסברה וכלכלה, מהנדס הייטק, דור שלישי למשפחה תל-אביבית. גדלתי וצמחתי בשכונות דרום העיר. אני בוגר תארים בכלכלה ובהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת 'סטנפורד' היוקרתית ופעיל פוליטית בשנים האחרונות, בעיקר בתחום ההסברתי. כסטודנט, הייתי אקטיביסט ועמדתי מול גורמים אנטי ישראליים בקמפוס. כיהנתי כנציג AIPAC וכנשיא קבוצות הסטודנטים של חב"ד והילל. בנוסף, עסקתי בפעילות לוביסטית למען ישראל בסנאט ובקונגרס האמריקאי. עבדתי ככלכלן בבנק העולמי על צמצום פערים חברתיים באסיה, ובסטארטאפים ב'סיליקון וואלי', כיהלומן ויזם. כמו כן, פיתחתי ושיווקתי אפליקציות ותוכנות מחשב".



"מגיל צעיר מאד אני מכין את עצמי לתפקיד, מצייד את עצמי בידע, כלים, וניסיון על מנת להיות חבר כנסת איכותי שידע לקבל החלטות ולהביא גאווה למדינה ולבוחריי. אפעל למען צמצום הפערים החברתיים, להטמעת טכנולוגיה בעיקר בפריפריה, ואתמוך בהסברה הישראלית", סיפר קאשי.



פרט שלא ידעתם עלי: "אני חובב צניחה חופשית וצלילה".