דוידי הרמלין, בן 39, בוגר לימודי ביטחון בינ"ל, כאורח מחלקת-המדינה בארה"ב ועומד בראש המרכז הבינ"ל לדיפלומטיה ציבורית ולהסברה ישראלית. "במשך למעלה מעשור צברתי ניסיון מקצועי רב ועשיר בתחומים של דיפלומטיה ציבורית והסברה ישראלית; הכשרתי מאות סוכני הסברה ישראלים שחלקם "הושתלו" באירועים בינ"ל ברחבי-העולם; ואירחתי אלפי מעצבי מדיניות ודעת קהל מחו"ל, שבאו בהזמנתי לסיורי הסברה בארץ. הגיע הזמן שאממש את ניסיוני ואת מערכת הקשרים הענפה שלי עם חברי-פרלמנט, שרים וראשי-ממשלות מהעולם לטובת מדינת ישראל.
הכלים הפרלמנטריים שיעמדו לרשותי כחבר-כנסת, יסייעו לי למנף את פועלי לקידום הדיפלומטיה הציבורית וההסברה של ישראל. יש הרבה בלגאן בתחום הזה, למרות הרצון הטוב של אנשים רבים. חסר בכנסת איש-מקצוע רציני, שיש לו משנה סדורה מה צריך לשנות וכיצד.
מעבר לניסיון המקצועי, עומד לרשותי ניסיון ניהולי רב: עוד בצעירותי עבדתי שנים כיועץ פרלמנטרי לצידה של חה"כ נעמי בלומנטל; ניהלתי את הלשכה במשרד התשתיות הלאומיות; ובשנים האחרונות עבדתי כראש-המטה והיועץ המקצועי הבכיר במשרד העלייה והקליטה – בתקופה בה עלו כ- 60 אלף עולים – שיא של יותר מעשור!! כמי שעבר את כל המסלול הליכודי – החל מתנועת הנוער בית"ר, דרך הנהגת הסטודנטים של הליכוד באוניברסיטה העברית, וכמובן שכראש ועידת צעירי הליכוד במשך כ-11 שנים – אני מגיע מוכן למשימה."

דוד הרמלין
פרט שלא ידעתם עלי

בתקופת ההתנתקות צבעתי את השיער לכתום, כמחאה נגד הגירוש. יו"ר הכנסת דאז, רובי ריבלין, אסר עליי להיכנס כך למשכן, אך לא ויתרתי: עתרתי לבית-הדין לעבודה, אשר התיר את כניסתי לכנסת.